Un alt punct de vedere despre moartea lui Păunescu

În primul rând, vreau să fie clar: nu sunt un mare fan al lui, dar am cântat (prin cercurile de prieteni) din poeziile lui, mi-au plăcut unele, nu am pretenţia că aş cunoaşte măcar un sfert din opera lui. Dar îi recunosc valoarea, că a scris şi poezii frumoase. Şi, din anumite chestii povestite de alţii, nu era nici atât de aplaudac convins al sistemului (îmi povestise că, la un spectacol Flacăra, pe stadion, lumea cânta „Şi totuşi există iubire…”, el recita „Şi totuşi – există – iubire!”, lumea cânta „şi totuşi există blestem”, el „şi totuşi – există – blestem!” şi arată cu mâinile în sus). În fine, trecem peste asta.

Mă enervează funeraliile cu mult prea festive. A murit poetul Păunescu. Bine, şi? Avea diabet, edem pulmonar, şi parcă şi ceva la rinichi. Da, dar avea 67 de ani. Pot să pun pariu că în vremea Cenaclului Flacăra el cel puţin bea mult. În orice caz, a făcut multe excese. Şi na, e logic ca toate excesele astea să îl coste. Şi el ştia că nu mai are mult. Chiar trebuie făcut doliu naţional când cineva moare? E firesc să moară. Dacii, când unul de-ai lor murea, râdeau şi se bucurau.

Şi nu cred că făceau speculaţii că săracu’ om a murit de inimă rea.

7 Răspunsuri to “Un alt punct de vedere despre moartea lui Păunescu”

  1. Și insuficiență cardiacă. Și hepatică mi se pare.

  2. prea mult tam-tam,parerea mea. si-au gasit jurnalistii un subiect in plus

  3. am vazut un mic fragment din „festivitatea ” de inmormantare , a cantat fanfara o ” melodie ” care chiar suna bine de tot .

  4. nu trebuie facut doliu national cand cineva moare, dar trebuie facut cand moare un reper. gen pruteanu, paunescu.. o tara fara valori e o tara saraca. din toate punctele de vedere

  5. @S3my: Chopin – Funeral March

  6. fourtyseven Says:

    nu ştiu, o fi senzaţia mea, dar eu şi dacă aş fi o mare personalitate, nu aş vrea să se oprească ţara în loc pentru mine.

  7. nu cred ca s-a oprit tara in loc, a fost doar un cuvenit omagiu pe care multi dintre noi au simtit nevoia sa-l aduca memoriei unui nationalist!

Lasă un răspuns

