Cum plătim curentul

De vreo două săptămâni încoace mi se întâmplă, din când în când, să ajung cu maşina acasă şi să găsesc ba o groapă mare în faţa curţii, sau o echipă de vreo 9 gigei… în fine, numitorul comun e simplu: zilnic, de pe la 12 la 3 jumate – 4 nu am curent acasă. Acum, povestea e simplă: dacă prima oară era o groapă în faţa casei, a doua zi băgau un stâlp în ea şi alaltăieri trăgeau cablurile peste el, trebuia să oprească curentul pentru asta. Asta pe lângă faptul că am numărat nouă oameni care puneau ţavă pe stâlpi:  unul cocoţat sus, unul ţinând jos, unul plimbându-se şi încă şase pe lângă ei.

Bine, prima oară „pana” de curent a ţinut mult mai mult decât estimatul 4, şi nu a venit decât după 2 telefoane la Electrica. Mi-s curios acum dacă cele 4 sau 5 zile în care nu aveam curent după-amiaza or să fie scăzute de la abonamentul lunar. Frustrat de faptul că nu puteam parca nici în curte, nici în faţa curţii, îl întreb pe munitor  „Şi când am şi eu curent şi pot să bag maşina?” „Pe la 3 jumate” (evident, la 3 jumate abia trăgeau cablul peste ultimul stâlp.”

„Păi asta-i treabă de 3 jumate noaptea, nu ziua! „Păi cum aşa?” „La 3 jumate, când nu are lumea nevoie de curent.” „Păi nu putem să muncim la ora aia”. Lăsând la o parte asta, cică în 2014 trebuie să fie îngropate toate cablurile (nici nu vreau să mă gândesc ce o să fie pe stradă atunci).

Da’ na, cum să pună firma (că, să fim serioşi, muncitorii care stau degeaba n-au decât jumate de vină) o echipă de muncitori să muncească noaptea? Eventual să facă toată povestea într-o singură noapte, hai 2, ca să se usuce cimentul?

Lasă un răspuns

