Alt moment de marcat

Mi-am amintit că săptămâna asta am trăit încă unul dintre acele momente „cheie” din viaţa unui şofer. Ieşeam din Buzău pe la Mărăcineni, tocmai intram pe pod, pe banda a doua (nu de alta, dar pe banda I erau denivelări urâte şi asfaltul cam vălurit, şi nu prea am chef să dau banii de benzină pe bucşe şi bielete). Cam aşa fac mereu, şi n-am avut niciodată probleme. Excepţie miercuri, când, în oglinda retrovizoare, văd la vreo 50 de metri în spate, un BMW. Cred că X5. Acuma, l-am reţinut aşa nu pentru că n-am mai văzut BMW X5 în viaţa mea, ci fiindcă mi-a făcut din faruri să mă dau la o parte. Ca tot ţăranul care nu a realizat că a cere politicos cu semnal stânga, un „nene, mă grăbesc, fă-mi şi mie loc, te rog”, are un efect mult mai puternic decât un „DĂ-TE DRACU’ DE PE BANDA MEA!!!”.

Aşa. De ce am scris aici chestia asta? Pentru că e prima oară când o tipesă (blondă, evident) cu ditai maşina scumpă mi-a făcut semn să mă dau la o parte. Că na, drumul nu e pentru pârliţii care conduc maşini sub 30k euro.

Lasă un răspuns

