De ce sunt eu superior majorităţii internauţilor

Ştiu că, în aparenţă, nu e foarte frumos din partea mea să mă declar astfel. Pe de altă parte, eu scriu corect în limba română, şi totuşi, spre deosebire de alţi stimabili care nu au reuşit, încă, să înveţe câţi de i se pun în coada cuvintelor, nu dau lecţii de viaţă pe internet. Pentru că nu am trăit încă jumătate de secol.

4 Răspunsuri to “De ce sunt eu superior majorităţii internauţilor”

  1. Duca Madalin Says:

    Esti superior pentru ca, spre deosebire de altii, tu scrii despre CEVA si esti in stare sa iti sustii parerile cu argumente logice, plauzibile. Si de-aia te citesc.

    Sfatul meu prietenesc este, insa, sa o lasi mai moale cu posturile de genul asta. Una la mana, nu mai e nevoie de un alt zoso in blogosfera. Doi la mana, nu poti sa te iei mereu de astia care nu stiu cand e cazul sa puna un „i” sau doi in coada unui cuvant; ei nu o sa se schimbe, o sa aiba in continuare aspiratii de scriitori chiar daca nu au parcurs nici lecturile copilariei, iar tu o sa ramai tot cu perfectionismul tau care nu o sa te duca mai departe decat poti tu sa ma arunci.

    Si pe mine ma enerveaza agramatii, crede-ma, dar oamenii sunt definiti de mult mai mult decat felul in care scriu; poate daca inveti sa mai lasi puuutintel de la tine, o sa iti dai seama de asta.

    Astea fiind zise, astept in continuare postari cu aventuri la volan (ca la trenuri zici ca ai renuntat).

  2. fourtyseven Says:

    Povestea e alimentată de un cretin care mi-a comentat pe youtube într-un fel foarte simpatic, şi na, îmi exercit dreptul meu la coborârea din om în maimuţă ca să „vent off steam”.
    Pe de altă parte, m-ai pus pe gânduri. Nu cu sintagma „sfat prietenesc”, ci cu „alt zoso în blogosferă”. Deja m-ai speriat. Şi-ţi urmez sfatul :-„

  3. nu esti singurul care scrie corect din punct de vedere gramatical, asta e cert, deci nu-i cazu’ sa te ridici in slavi :)

  4. fourtyseven Says:

    Tocmai, că nu mă ridic în slăvi, am explicat un pic mai sus care-i rostul… elucubraţiei de faţă.

Lasă un răspuns

