Degeaba!

Pasiune a întregului net şi la care aderă tot mai mulţi români. Întrebare: cu ce pana mea vă deranjează pe voi Justin Bieber? Adică sunt campanii întregi anti-Bieber la care aderă lumea. De ce, vă întreb? Credeţi că lui sau managerilor lui sau FANILOR lui îi pasă? Pentru ei sunteţi nişte prăpădiţi de hateri fără viaţă. Nu câştigaţi nimic, vă pierdeţi doar vremea. Lăsaţi-l în pacea lui, că nici mie nu îmi place, da’ eu dacă văd un şoarece mort pe stradă întorc privirea. Dacă îl văd pe piticu’ minune ÎL IGNOR. Nu merită atenţia mea, mă doare la bască de el, şi aşa mi se pare normal, să nu îi ofer nici un pic de atenţie.

Trezirea, campaniile astea de hate sunt nişte spamuri. Pierdere de vreme.

3 Răspunsuri to “Degeaba!”

  1. Ma gandesc eu ca e o chestie de identitate. Vor oamenii sa arate carui ,,trib” ii apartin. Adica se revendica ,,smecheri” luandu-se de ala care pare mai efeminat. Ma gandesc eu, asa…

  2. Duca Madalin Says:

    You say Justin Bieber – I say KILL YOURSELF! KILL JUSTIN BIEBER! da mai departe :))

  3. Corect, mai bine redirecţionaţi-vă ura pe manele :P

Lasă un răspuns

