Cazier – Partea a III-a: Deranjarea linistii publice

[ce apare scris normal e scris de Mircea, ce apare între paranteze pătrate e scris de mine. enjoy :d]

O data cu reîntalnirea cu Ion (la festivalul berii :D [stau dovadă câteva zeci de poze de pe facebookul berii – nu spun care ca să nu fac publicitate]) am început să mai depănăm amintiri. Pe lângă poveştile clasice de spus nepoţilor “Când eram eu de vârsta ta, eram implicat în crima organizată din Poiana Pinului”, am vorbit şi de sesiunile de chităreală… Şi erau sesiuni ca lumea, nu glumă. În prima zi, când am venit, imediat ne-am întâlnit şi ne-am pus pe cântat. Am mers frumos la Ion în cameră, cu chitara şi amplificatorul, şi am început să cântăm [trebuia să îmi aştept colegii de cameră]. Când au venit turcii care trebuiau să stea cu Ion în cameră, s-au cam speriat de noi [aşa cred, că nu am apucat să îi văd la faţă] şi au decis să stea în altă cameră. Aşa am ajuns noi colegi de cameră, printre altele. [şi mai încolo ne-am mutat într-o cameră mai mică, dar la fel de haotică, cu podeaua tapetată calumea cu doze goale de bere.]

În altă zi, am vrut să repetam în aer liber. Am scos echipamentele afară, în faţa camerei, şi am început să cântăm… Nici nu ne-am facut o încălzire ca lumea şi am fost trimişi în cameră [bine că am reuşit să trag de timp cât să nu reuşească să distrugă prelungitorul la care se alimentau sculele], pentru că am deranjat cursul de Salsa [FFS!!!]… URAA!! Înca o infracţiune să trecem în cazier.

Dar am comis şi ‘infracţiuni legale’ la capitolul acesta, în doua seri, mai exact. Am reuşit să cântăm la concursul de talente melodiile ‘La Grange’ [de ZZ Top, nu din culegerea de mate] şi ‘Highway to Hell’. Iar la seara internaţională, am reuşit să prestăm o mică cronică a taberei, din punctul nostru de vedere (pe baza melodiei ‘La Grange’) şi ‘Angel’ de Judas Priest (Ion să nu cânte măcar o melodie Judas ar fi fost surprinzător [dăă]).

[Mircea a cam uitat că am cântat şi cu „cei opt – mă rog, ceilalţi şase – care au spus nu puiului”, despre care voi pomeni când voi povesti despre cum am mers noi 20km+ după mâncare, o melodie numită sugestiv „imnul eroilor”, adaptată în 5 minute pe drum după Katiuşa.]

Însă chităreala noastră nu s-a rezumat doar la atât. Am avut şi musafiri (musafire mai ales, dar fie :P [:-„]) cărora le-am cântat, şi cu unii [unele :-„] am încins un mic jam session.

Ei bine, eu vă las să mai citiţi şi restul cazierului (avem ce povesti până tabară de anul viitor cred :P), pe care, probabil, îl vom scrie împreuna. Eu mă întorc la a mea chitareală.

Semnat Mircea, Tzapu (de Bere), capo crimine al Filierei Pinu. [şi Ion, burta crimine a Filierei Pinu]

7 Răspunsuri to “Cazier – Partea a III-a: Deranjarea linistii publice”

  1. ar trebui sa faci ceva la blog cu [ion] text [/ion] :))

  2. fourtyseven Says:

    bună idee

  3. burta crimine, sa nu uiti sa zici si de mima fara sens cu capo crimine si casca crimine(catalin).

  4. M-ar fi tentat si pe mine cursurile acelea de salsa :-S

  5. Monica, mima fara sens nu prea se incadra in capitolul „Deranjarea linistii publice”, ci mai degraba la „Diverse” :P oricum, om trai si om vedea cam cat de gros o fi cazierul filierei :P

  6. dimineatalamare Says:

    ma, da voi sunteti infractori seriosi. deja mi-e teama sa mai ies la bere cu ion, cine stie ce crime ii mai da prin cap sa faca. [a se citi „ce misto v-ati distrat voi acolo” ]

  7. Mircea, nu ziceam ca ar fi trebuit sa mentioneze neaparat aici, ci in seria cazier:P desi si aici i’a deranjat pe cocalarii din hales…i’a facut sa se apere cu vuvuzela:(

Lasă un răspuns

