Cazier – partea a II-a: Degradarea persoanei

Am povestit despre cum aduceam pe şestache combustibil în tabără. Altă chestie din seria „de povestit nepoţilor” este acţiunea de degradare a persoanei. Pe scurt, orice mafie se ocupă şi de acţiuni un pic mai urâte, gen you hit us we hit you. Era unul care ne enerva. Să-i zicem Popa. Bine, pe Mircea l-a enervat cam tare, că am aflat că, în cele din urmă, acţiunea de vendetă devenise chiar fizică. În fine. În orice tabără sunt concursuri de miss şi mister. Şi acolo participau şi doi amici de-ai noştri, să le zicem Ghiţă şi Cantemir, cu care cartelul se avea bine.

La orice meci de fotbal se joacă atât pe teren, cât şi în tribune, între galerii. Şi uite cum am ajuns eu comandantul galeriei lui Cantemir. Galerie formată atunci, pe loc. Şi dă-i. Cum apare câte unul şi îşi face numărul, dacă nu ne place de el (gen Popa), începem cu CAN-TE-MIR, CAN-TE-MIR, CAN-TE-MIR, până când pleacă. În curând ne-am făcut şi adversari, care strigau în cor „PO-PA” etc cărora le-am răspuns scandând în contratimp faţă de ei „PROS-TU”. Bine, acţiunile de galerie au fost simpatice, variind de la „E-PIC FAIL” la „E-PIC WIN” şi trecând prin „U-BUN-TU” când a făcut Cantemir greşeala de a spune că vrea să lucreze la Microsoft. Bine, şi după asta au continuat acţiunile de galerie… pe modelul vin capii, adună băieţii şi începe războiul. Gen focul de tabără, unde s-a atacat cu mult mai multe arme, de la „CAN-TE-MIR” scandat complet la întâmplare (mă rog, ei ne dădeau haleu, şi noi dă-i cu CAN-TE-MIR), la veşnicele „PO-PA-PROS-TU” şi variaţiuni de oameni înfometaţi şi setoşi, gen „VREM-MÂN-CA-RE”, „BE-RE MO-KA”, şi alte urlete de care îi rog pe participanţii la acţiunile de galerie să îmi amintească.

4 Răspunsuri to “Cazier – partea a II-a: Degradarea persoanei”

  1. ,,bere moka”
    ,,mici si bere”
    ,,mici si fanta”-asta e mai trist:))

  2. haleu haleu :))) cu david la chitara

  3. ba !

    cine pulile mele a castigat ?

    care e treaba cu popa si vendeta ? [ l-a linsat mafia , sau nu ? ]

  4. Aproximativ… profii astia

Lasă un răspuns

