The Beer Guitar Project – deznodământ

După cinci beri şi ceva muncă, am ajuns la rezultat:

Beer Guitar

Sunetul nu este deloc afectat (era de aşteptat, e aluminiu). Tăieturile se fac cu o foarfecă de hârtie, eventual ceva mai solidă, că tabla e subţire, mai puţin la început, când e de preferat un cuţit pentru a da jos capetele dozei. Dozele se lasă la uscat odată tăiate, apoi se ia măsură şi se fac găuri cu sula, care se lărgesc cu cuţitaş sau şurubelniţă. Pe pickguard am preferat să las pe margini aripioare ca să se prindă mai bine şi să nu fie risc să mă tai în margini (foarfeca nu lasă margini în care te poţi tăia, dar cuţitul da, iar colţurile sunt rele), iar pe doze am prins în şuruburi, la neck în şuruburile care ţin suportul dozei, iar la bridge în cele 2 care ţin doza. De asemenea, trebuie ajustată înălţimea dozei.

Mircea, care şi-a terminat chitara înaintea mea, le-a prins pe cele de la doze băgându-le între doză şi suport, pur şi simplu:

Beer Guitar

E, acum o să ştiţi şi cum se aude berea, vorba lu’ Mircea.

17 Răspunsuri to “The Beer Guitar Project – deznodământ”

  1. Imi vine sa plang :( Nu puteai sa incerci ASA ceva in schimb? (de pe la 1:15) http://www.youtube.com/watch?v=CXMYwaTXD3c

  2. dimineatalamare Says:

    m..apetisant :))

  3. fourtyseven Says:

    Carlsberg >> Heineken.

  4. Miller >> Carlsberg. Printre singurele branduri pe care le suport.

  5. fourtyseven Says:

    dracu s-o ia, chestia aia e mai scumpă ca leffe, şi leffe e bună.
    pare rău că nu am cum să fac rost de leffe la doză

  6. Ion, aia ar fi fost o chestie interesanta :)) poate dc luam cateva sticle sa dezlipim etichetele si sa le punem pe corpul chitarii :P

  7. interesanta idee :D

  8. fourtyseven Says:

    eu îi spun epică :p

  9. Si eu ii spun „Formular de inscriere la alcoolicii anonimi” :P

  10. fourtyseven Says:

    anonim eşti tu

  11. Ioane Ioane… eu? anonim?? ma stie cam toata lumea ma, degeaba anonimitatea asta :))

  12. fourtyseven Says:

    păi atunci de ce spui de anonimi?

  13. Ma referam la tine ma :P Cine naiba a auzit de 47? Nimeni, iti zic eu :P

  14. fourtyseven Says:

    corect, nu beau sub numele „47” :P

  15. Pai, eu ce ziceam? Point proven, esti anonim :P

  16. pentru discutii interminabile s`a inventat mess`u

  17. Iar pentru un flamewar, exista blogul acesta :D

Lasă un răspuns

