Mă întorc de la mare

E zece şi un sfert, noaptea, sunt în tren de două ore jumate, urcai la Mangalia şi abia sunt la Cernavodă, în acceleratul de Cernavodă. Ajung acasă pe la 2 jumate – teoretic. Călătoresc mai bine decât anul trecut, priza are curent şi – mersi Mircea – am laptop funcţional, muzică şi pot face un pic de offline blogging, adică să pregătesc ceva povestiri de prin tabără ca să am cu ce să delectez lumea după ce ajung acasă. Vorba Monicăi (care mai comentează pe aici), netul îmi duce dorul. Măcar sunt condiţii decente în tren, spre deosebire de cel de la dus. E bine, am avut timp să joc şi table şi să prestez şi patru articole pentru blog… şi abia am ajuns pe la jumatea drumului. Bine, mă laud: 1600 de cuvinte în 45 de minute eu zic că e bine, dar na, trenul de noapte te mai şi inspiră… cred că mă retrag la un ziar.
Pe de altă parte, vreo zi-două voi fi cam inactiv, că joi am programare la traseu, şi ar fi bine să îl iau, că na, la anu’ scrie navetă pe mine. Alte chestii din program sunt serbările Timişoreana, unde filiera Pinu se reuneşte din nou alături de berea ce i-a adus faima şi de ceva muzică live.

Lasă un răspuns

