La mare

Sunt rupt. Am burta plină de baclavale şi şubereci (ştiu, se zice şuberekuri, dar tot şubereci e mai fain) şi tălpile umflate, pentru că o dată cu experienţa Pinu, cu cei 8km zilnici după bere, refuz să dau câte 3,5 lei pe 5 kilometri sau, mai rău, 2 lei pe 3 kilometri. Mă rog.

Azi am fost de la 2 mai la Mangalia. 6 kilometri, tur şi retur… deci 12. Azi s-a reunit filiera Pinu, a venit Mircea să mă ajute cu laptopul şi să bem bere, că mi se stricase… a, da, ştiţi genul ăla de oameni de care dai o dată şi nu mai scapi? Cred că am dat de unul… mă rog, acum sunt rupt în două şi mă dor tălpile. Ne mai citim, măcar acum am laptopul funcţional.

Lasă un răspuns

