Iunie

Iar e perioada aia a anului. Păsările zboară, copiii bat mingea în teren, se coc fructele… avem şi temperaturi mari (un termometru indica azi 39 de grade, nu-l cred, dar 25 erau pe puţin), grăsunilor (nu mă refer la porci, ci la oameni) li se face lene, şi eu ar trebui să mă las de poveşti de adormit copiii că n-am talent.

Uite că a mai trecut un an: clasa a unşpea, care a trecut cel mai repede. N-am de gând să îmi aştern aici măreţele realizări, că na, n-am chef. Dacă stau şi mă gândesc, de când s-a făcut cald şi deschid noaptea geamurile şi arunc tricoul (pe jos, nu pe geam) ca să nu mor de cald nu mai am chef de mai nimic. Nici de şcoală, nici de scris pe blog… de nimic. Diverşi oameni îmi zic să nu îl las baltă, că le place. Eu îi ascult, mi-ar plăcea să pot să şi pun în aplicare. Da’ na, nu prea îmi iese.

Tare mi-i că blogul ăsta o să devină mai puţin 47 şi mai mult Ion, ceea ce nu ştiu cât îmi convine, că nu am chef să îmi aştern viaţa în biţi pe aici. Dar na, fac ceva, cu riscul de a deveni cât de cât interesant. Cam în două săptămâni termin poveştile cu permisul de şofer. Mai demult scriam pe aici că vreau să dau de A1 să mă fac motociclist. Din împrejurări naşpa a rezultat că nu am putut să mă ţin. Acum vreo… 2-3 săptămâni, cred, am făcut 18 ani. Iii, ce vârstă rotundă, ce beţie magnifică, ce-am băut ca porcul. În fine, după naţionala de mate de la Iaşi m-am apucat de şcoala de şoferi. Şi sunt un pic stresat de o probă (din 4: cele de teorie deja nu îmi mai ridică probleme, poligonul pentru motociclete îl fac brici de la a treia şedinţă), anume oraşul. Ceea ce mă cam miră, că tot cocalarul trece proba asta. N-oi fi eu aşa de prost. În fine, mai am trei şedinţe la B şi am de gând să îmi iasă figura. Totul cu calm, asta-i marea problemă. În fine, o să continuu cu bălăriile.

Poate mâine.

Lasă un răspuns

