Teoretic, sunt în iad

Azi noapte am fost pe autostrada spre iad, după ce mi-au cântat clopotele iadului (m-am întors în negru, însă). Da, am fost la AC/DC, şi am avut şi loc în faţă. Poze n-am făcut că mi-ar fi fost greu să am grijă de aparat şi pentru că nu aveam chef ca în timp ce ţopăiam să îmi dea şuturi în burtă. Am fost acolo ca să mă distrez, şi zău că a fost atât de fain încât am uitat şi de durere de cap, şi de mahmureala de dimineaţă, nici piciorul nu mă mai durea.

Bine, teoretic, dacă mor ar trebui să mă ia dracu’. Că na, fiind AC/DC, a fost şi figura cu enorma Rosie, femeie gonflabilă de 10 metri, o grămadă de versuri care trimiteau la satană şi aluzii sexuale. Şi satana se bucură, că au venit copii mici să îi vadă pe AC/DC şi pe dracul cu coarne, Angus Young.

Dă-vă-ncolo. Toţi care prestaţi din spatele tastaturii speculaţii că hă că ce satanişti sunt ăştia. Chiar citisem pe un blog de pe wordpress că cică văzuse omu pe o tipă care vorbea la telefon cu regret că nu mai vin ac/dc în 2009 şi după a dat de ea în biserică: e clar că nu ştie ce muzică satanică e.

Pentru asemenea minţi luminate nu voi prezenta o dizertaţie ca să relev faptul că AC/DC cântă un rock’n’roll pur (nu, nu cântă metal. e rock’n’roll şi se simte) şi simplu, cu versificaţie de multe ori la mişto sau în glumă. Dar na, unii sunteţi atât de închişi la minte că refuzaţi să pricepeţi aşa ceva.

Cronici ale concertului s-au scris, nu prea am de gând să fac o nouă cronică, n-o să zic decât că Down au fost bunicei – nu genul de formaţie care să mă facă să vreau să le cumpăr CD-urile, dar decenţi. Iris mie mi s-au părut la înălţime, dar astea sunt deschideri, umpluturi. Animaţia de la deschiderea concertului…

…absolut genială. Am râs. Mult. La capitolul prestaţie scenică nu am de criticat decât faptul că aveau 12 tunuri şi nu au tras cu toate deodată (decât o dată). Da’ şi când trăgeau mi se făceau picioarele mămăligă. În rest clopotul (da, hells bells, mă ia dracu’) de care se agăţa Brian (care era la fel de… expansiv, presupun… ca Angus) şi aruncătoarele de flăcări (cărora le-am simţit căldura)… fură geniale. Preţurile nu. 90 de lei un tricou? 50 de lei coarnele? Nu… nu.

Vorba instructorului auto (fac şi şcoala de şoferi): p’ăştia nu se ştie dacă îi mai prind.

A, da. Ieri la AC/DC înainte vorbeam cu nişte puşti de pe acolo care ziceau de faptul că au auzit că nu ar mai veni Heaven&Hell, şi că decizia e cam finală. Ei, la 2 ore înainte de discuţia asta murise Dio. Rock in peace, vrăjitorule.

5 Răspunsuri to “Teoretic, sunt în iad”

  1. dimineatalamare Says:

    dracu sa te ia.

  2. daca iad = AC/DC atunci acolo e si locu meu :>
    asa ca mai bine sa ne ia dracu pe toti :D :D
    …macar o data, sa ii vad si eu, ca de data asta n-am avut atata noroc..:(

  3. fourtyseven Says:

    dacă dracii cântă la chitară, i’m all for it

  4. Duca Madalin Says:

    Concertu’ asta mi-a schimbat viata! Respect Angus Young!

  5. Vrem si noi in iad daca acolo sunt cei de la AC/DC:d

Lasă un răspuns

