Revenit pe WordPress

Da… mi-a expirat contractul de hosting, blogul meu nu vinde, am renunţat la ideea de a scoate bani din blog. Nu şi la blog, tot eu rămân Dumnezeu, zeu şi semizeu (ok, ultima nu, semizeu e altcineva) pe aici. Deci spuneţi „welcome back” lui fourtyseven.wordpress.com, acum cu tema originală de acum 2 ani jumate. Uite ce trece timpul.

Hai să o luăm la rând: acum am material berechet de scris. Da’ o să mă laud şi o să zic că de 2 zile încoace sunt major. Şi că am fost la AC/DC. Şi că am multe de povestit. Ne citim.

Un răspuns to “Revenit pe WordPress”

  1. dimineatalamare Says:

    welcome back fourtyseven.wordpress.com! :)

Lasă un răspuns

