Votaţi pentru Fucka

Am aflat în seara asta că s-a introdus un prefix pentru multiplu. Practic, un număr cu 28 de cifre începe cu hella. Deci, presupunând că ai un hard cu 10 la puterea 27 bytes… mă rog, 10 la puterea 18 gigabytes de spaţiu de stocare, ai un hellabyte. Şi ca să îmi exprim susţinerea pentru californienii care au venit cu ideea genială a acestui prefix, vin şi eu cu ideea de a boteza numerele de 31 de cifre cu particula „fucka”. Fuckametri, fuckabytes, fuckawatt, nu?

Cine vrea să mă susţină, vă rog, găsiţi-mi un site bun şi simplu de petiţii online.

8 Răspunsuri to “Votaţi pentru Fucka”

  1. wamfeveR Says:

    Am si eu una: hella-fucking-balls-to-the-wall-bytes@Onion news http://www.youtube.com/watch?v=Hyph_DZa_GQ&feature=player_embedded

  2. ginofilul Says:

    sper sa nu se apuce sa umble si la submultipli. nu de alta, dar ar fi pacat (din anumite motive :) ) ca yokto sa fie depasita.
    fiii stiu de ce ;)

  3. O yoktosecunda… minunat zis, ginofilule, fiul meu drag 8->

  4. te si vad semnand..”Ion” („votati pentru fuka” Fuka, fuka, fuka!”)

  5. Se pare ca nu mai apar posturi noi aici :( ce ai patit metalăre ? :P

  6. sper sa nu se apuce sa umble si la submultipli. nu de alta, dar ar fi pacat (din anumite motive :) ) ca yokto sa fie depasita.
    fiii stiu de ce ;)

Lasă un răspuns

