Meşterul Manole

Ne-a montat un interfon. E un pic stranie investiţia la un bloc în care stau numai şase familii, pe trei etaje, dar dacă te gândeşti la evenimente gen… 1. vin ţiganii, demontează şi fură un calorifer de pe scară (încă habar nu am ce caută un calorifer pe scară, dar tot furt se cheamă), probabil ca să îl vândă la fier vechi… şi 2. se trezeşte o vecină încuiată pe dinafară în boxă, atentatorul fugind… e oarecum firesc. Bine, problema se adânceşte un pic: uşile de la bloc sunt vechi, antice, de demult şi fără geamuri, încât mă miră că până acum nu s-a furat intalaţia de iluminat pe scară (făcută destul de inteligent de un vecin), balustrada sau chiar uşile.

No, azi ne-a montat interfonul. Nu, nu a montat decât terminalele din casele oamenilor, încă îi mai aud cum bocănesc la vecina de jos şi cum dau din bormaşină. Dar la noi au făcut o treabă de aur. Mă rog, încă o treabă de aur. The Romanian Job. Îmi pare rău de calitatea tinzând spre zero a pozei, dar nu am avut la îndemână decât webcamul.

Precizia meşterilor în a da găuri (se observă cu cât talent au făcut semne pentru asta pe perete) complet aiurea este demnă de toată admiraţa.

6 Răspunsuri to “Meşterul Manole”

  1. adevarul e ca trebuie sa termini vreo 3 politehnici pentru a pune interfonul ala corect

  2. Adevarul adevarat este ca nu intelegi tu arta. Uite ce masterpiece ai in casa! Considera-te norocos.

  3. fourtyseven Says:

    Nici eu, nici tata nu apreciem arta. Ca dovadă, a acoperit găurile provizoriu cu un plastic.

  4. Bai, nu e vina lor ca nu a ajuns firul. N-o sa inteleg niciodata mentalitatea asta plangacioasa a romanului. Frate, nu e fir, n-ai ce face, mai conteaza o gaura in plus sau in minus? Se astupa, da-o-n partea ei materna de pardalnica, e o marturie a mestesugului bormasinistilor care ti-au calcat pragul.

    Ai un Brancusi in casa si te plangi. Ingrat mic ce esti.

  5. Stai linistit,asta nu-i nimic.
    cand mi-am facut gauri ca sa imi bage netu’ au spart teava de gaz!Ma mir ca nu a explodat,si ma bucur!

  6. Cred ca ti-a dat mai multe gauri decat era nevoie. :)

Lasă un răspuns

