Democraţia e o porcărie

Mai ales asta cu exprimatul liber al părerii. Mă trezesc deunăzi că dau un comentariu pe un blog şi în răspunde un gigel, nu individul care scrie pe blogul respectiv (mi-a răspuns şi ăla, destul de frumos, chiar), care îmi spune „dacă nu te-ai documentat, ar fii bine să nu vii cu argumente”. Refuz să îmbrăţişez o lume în care un d’ăsta are dreptul să se reproducă, ce să mai zic că mi se pare penibil să îşi permită să îmi răspundă, în condiţiile în care nici nu este în stare să scrie româneşte cum trebuie, dărămite să gândească (eu îmi exprimam scepticismul cu argumente clare şi logice, nu demonstram o teză, deci nu aveam responsabilitatea faţă de el de a mă documenta).

Deci da, mi se pare o porcărie ca un copil care a descoperit calculatorul, dar care încă nu e în stare să scrie româneşte, să îmi răspundă mie. Sunt un porc elitist, ştiu, şi sunt superior fiecărui agramat de pe internetul ăsta. Nu vreau să aud porcării că există şi oameni deştepţi care nu sunt în stare să scrie cum trebuie, pentru că ăia nu-s deştepţi, ci semidocţi.

Dar deja ne-am obişnuit cu rolul tot mai puternic al semidoctului în societatea postmodernă.

2 Răspunsuri to “Democraţia e o porcărie”

  1. apreciez ca inca vorbesti cu mine in ciuda multor ” iii „

  2. orice ai zice tot gigel e mai destept

Lasă un răspuns

