Boc, şcoala, ziarul şi viscolul

Iaca, citeam eu un articol în presă, din care am tras concluzia că mâine nu facem ore, eu fiind la liceu. Bineînţeles, am fost contrazis imediat pe motivul ăsta, şi normal că mi-a sărit o ţandără, punând cap-la-cap toate ideile. Adică:

1. Boc zice să închidă mâine grădiniţele şi şcolile, la calsele 1-8, că noi, ăştia de la liceu, avem aripi şi nu suntem afectaţi de cantitatea de zăpadă căzută. Domnule prim-ministru, fac un apel la dumneavoastră din partea liceenilor: da, într-adevăr, avem aripi şi, în mod normal, nu ne-ar afecta, dar atunci când viscoleşte atât de rău încât tocmai mi s-a luat curentul, ne umplem şi noi aripile de zăpadă şi cădem, deci nu ne mai putem da din ele.

2. Apreciez foarte mult grija lu’ madam inspector general faţă de profesorii navetişti, care, poate, oricum nu ar fi putut ajunge la ore. Nu contează că mai sunt şi elevi în aceeaşi situaţie, nu? Dar na, m-am obişnuit demult cu ideea că, în ziua de azi, scopul central al învăţământului nu e să formeze elevi, ci să creeze locuri de muncă pentru profesori.

3. „Doar liceenii vor merge la şcoală” (completez din memorie) fiindcă cei mai mulţi au liceul în oraşul în care locuiesc. Mie mi se pare că situaţia e fix pe dos, mai degrabă şcolile generale sunt mai aproape de elevi, dar, probabil, nu prea le am cu gânditul.

4. Nu ştiu de ce am impresia că acum 2 ore, când am citit ziarul, ultimul paragraf nu era acolo. O fi doar o impresie.

Un răspuns to “Boc, şcoala, ziarul şi viscolul”

  1. asta am zis si noi toata ziua, in plus la liceu e friiiggg. gradinitele pentru ce sunt facute?! ca sa aiba cu cine sa stea picii atunci cand parintii sunt la servici (in mare parte) si acum le’au inchis. geniala idee, boc

Lasă un răspuns

