Am talent la găsit lucruri

Mereu găsesc lucruri pe care le credeam pierdute pe vecie. Prima oară când am remarcat asta a fost prin vară, când am găsit prin vestă un capac de la un obiectiv. Trecură 7 luni de când îl pierdusem, prin tren, în decembrie 2008. Şi nu e un capac chiar ieftin, că na, astea de la foto sunt scumpe de felul lor. Şi normal că m-am mirat când l-am găsit într-unul dintre buzunare.

Dar l-am pierdut din nou în decembrie, la colindat, şi m-am întors după el pe drum. L-am găsit. Apoi l-am pierdut iar, nu l-am mai găsit. Am mai colindat o casă şi m-am întors. Pe drum, pe zăpadă, ce văd? Capacul mic şi negru, şi asta pe la 11 noaptea. Fericit, mă duc acasă. Dimineaţă iar nu l-am mai găsit. „Mda, bag picioarele, l-am pierdut, nu mai e de găsit”. Până îl văd lângă piciorul de la masă. Ehe, ce bine.

Tot prin toamnă, când am căutat paltonul, mi-am găsit şi stickul, pierdut prin martie. Era uitat într-un buzunar de la palton, şi na, nu era cel mai ieftin stick, era rapid şi avea 4 giga. De fapt, încă e, că îl mai am. Ieri mi-am găsit teleobiectivul de 55-200, într-o pungă de sub scaun, după ce am răscolit un balcon, o cameră şi o debara. Hai că am talent. :D

5 Răspunsuri to “Am talent la găsit lucruri”

  1. pune-n plm gps la capacul ala:)

  2. Foarte posibil sa ai spiridusi rauvoitori care se tin sa-ti faca felul si-ti ascund obiectele. De obicei se pitesc in locuri intunecate si umede, cauta bine prin casa, prin captuseala de la geaca, pe unde stii tu ca s-ar mai putea ascunde.
    Daca totul esueaza, recomand un examen proctologic.

  3. Din cate vad, ai mai mult talent la pierdut lucruri, Daca gasesti 10% din lucrurile pierdute nu inseamna ca ai talent la gasit.

  4. fourtyseven Says:

    Titlul era ironic. :)

  5. hah:)), asa mi’am pierdut stikul de 16 acum un an, iar prin decembrie cand mi’am scotocit prin ghiozdanu’ de scoala il gasesc, inainte de asta il mai pierdusem inca de vreo 2 ori, daca ma gandesc bine nici acum nu stiu pe unde o fi

Lasă un răspuns

