Mi-e dor de Puya

Nu mi-a mai gâdilat urechile de prea multă vreme Undeva-n Balcani. De la 10 audiţii pe zi în vară la deloc?

E naşpa.

not

8 Răspunsuri to “Mi-e dor de Puya”

  1. Daaaaa…nici eu nu am mai ascultat de foarte mult timp System of a dawn … stiu ca la scoala ascultam Chop Suey ca disperatul :)) acum deloc. Ar trebui sa privim putin in trecut :D era parca mai interesant(cel putin din punctul asta de vedere)

  2. Nu e destul ca auzi acum ” i said noooo , it is not fair […] ” ? Puya e cel mai mare carnat din viata mea.

    Cosmin , eu cred ca tu n-ai inteles nimic.

  3. Hmmmm…se mai intampla sa nu inteleg. C’est la vie…

  4. Daca iti e dor de el, du-te sa il vezi live, sa vezi acolo prestatie adevarata, si melodii de top cu versuri in care exprima super idei, gen
    „stii cine sunt, stii cine sunt?
    sunt Puyaaaaaa, Puyaaaaa!
    stii cine sunt, stii cine sunt?
    sunt Puyaa, da Puyaaa!”

    Serios un concert live te va ajuta pe deplin:)

  5. =)))) asta cu ” sunt puya ” cand a venit si la noi in club Maxx :)))

  6. daca tie ti-e dor de undeva-n balcani, mie mi-e al dracului de dor de aia cu hot, cantata de o pitipoanca. aia cu fly like you do it like you’re nu stiu ce. inainte o auzeam din 5 in 5 minute, amu nimic. trist :(

  7. daca nu l-as mai auzi niciodata..ce bine ar fi

  8. fourtyseven Says:

    mi-a fost dat s-o aud şi p’aia cu „ştii cine sunt, da, ştii cine sunt? e puyaaaa”.
    tortură.

Lasă un răspuns

