Ninge iar

S-a aşternut iară o frumoasă păturică de zăpadă albă ca… neaua peste tot pământul, şi ninge. Un pic mai puţin violent decât la sfârşitul şcolii, dar ninge. Şi în Râmnic azi dimineaţă era un ger uscat, nu prea mai erau urme ale fostei ninsori, că se topiseră… şi seara cine-mi vine din tren, încărcat cu casa după el?

Un individ care dacă n-ar fi plin de zăpadă ar fi negru din cap până-n picioare (facem abstracţie de figură) şi care trece cu greu prin zăpadă. Ieşind din gara din Buzău se îndreaptă spre aceeaşi Ion Buzoianu pe unde trece în fiecare duminică seara. Şi trec eu pe trecerea de pietoni, fără să remarc că era acoperită cu zăpadă. Adică… ştim cu toţii trecerea de lângă staţia lui 7, nu?

Nu. Proasta din maşina care era să dea peste mine nu. Şi nu ştiu ce făcea, că nici nu intenţiona să încetinească, părea chiar că acelerează. Eu n-aveam cum să mă grăbesc că picam şi mă făcea plăcintă, ea era în viteză, la vreo 2 metri de mine mă claxonează. Trec şi mă uit urât la ea, ea se uită urât la mine, mi-e ruşine că nu i-am notat numărul, ca să îi dezumflu un pic roţile, mama ei de cretină. Adică, nici măcar nu părea că mă observase, eu, om la aproape un metru 80 şi la vreo 90+ de kile (cu toate boarfele pe mine). Ce să mai zic că nu văzuse indicatoarele de trecere de pietoni. Mi se părea că avea lămâia în geam, sunt sigur că asta e dinaia cu carnet luat pe pile. M-am enervat crunt, am uitat că sunt un domn, şi am urlat „eşti proastă, femeie?” şi încă o trimitere într-un anumit punct al existenţei, pe care nu am să îl reproduc aici.

Prima oară când am făcut uz de degetul mijlociu în trafic.

8 Răspunsuri to “Ninge iar”

  1. Aoleu , am trecut si eu prin asta. Pe bune , de ce oare se mai gandeste lumea ca femeile conduc asa de prost daca santem reprezentate de asemenea specimene. Mie mi-e mila de propria-mi persoana in momentul in care o sa trebuiasca sa imi iau si eu un carnet si o sa fiu tratata ingrozitor in trafic din cauza sus-numitului specimen.

  2. fourtyseven Says:

    Dacă te simţi în stare să conduci, mi te alături în cruciada împotriva idioatelor cu covrigul în mână. Dacă nu, nu îţi iei carnet. E atât de simplu.

  3. fourtyseven Says:

    …mamă ce cretin a sunat. :))

  4. auaets_eium Says:

    stii, in Buzau poate sa dea cineva peste tine si pe Balcescu(chiar daca e vara si se vede foarte clar ca e trecere de pietoni) si tot ala/aia te injura de cele sfinte

  5. Am facut si eu cunostinta cu o capota de espero.Norocul meu a fost ca am sarit in sus cand m-a pupat ca de nu mi le rupea.

  6. Las’ ca la fel si eu sambata noaptea, coborasem din tren dupa vreo jumatate de zi de mers. Exact la aceeasi trecere m-o claxonat un dobitoc si dup-aia „Scoate-ti ma dopurile din urechi ca sa auzi!”. Se referea la casti, animalul

  7. genie in the bottle Says:

    @lalartu
    (dopuri)lucruri infipte + gina= ?
    :D

  8. fourtyseven Says:

    iar începem. =))

Lasă un răspuns

