De ce nu m-am uitat la Zece pentru România

Pentru că este o porcărie. Prin însăşi construcţia ei: adevărata valoare nu se evaluează prin voturi de la un public. Mai ales de la un public needucat, lipsit de cultură sau chiar de o oarecare inteligenţă nativă, aşa cum este marea majoritate a publicului românesc. Nu vreau să aud că avem oameni deştepţi în ţara asta, că ştiu şi eu aşa ceva, dar ăştia reprezintă o cantitate neglijabilă. Am citit acum pe net rezultatele după ce am aflat cu stupoare rezultatul la categoria „jurnalişti”.

Mircea Badea. Mie mi-ar fi ruşine să îl pun pe ăla în frunte. Ştie să facă show şi prinde la public. Dar să fim sinceri, în top 10 ăla existau indivizi ca Robert Turcescu, chiar Marius Tucă, şi, mai ales, un Cristian Tudor Popescu. Acum, e de înţeles: oamenii l-au votat pe preferatul lor, cel care le oferă pâine şi circ, nu pe cel care gândeşte lucrurile. Sau la actori, Gheorghe Dinică şi Jean Constantin, care mie mi s-au părut excepţionali, sunt excepţional de jos, da’ e Sergiu Nicolaescu pe acolo. La politicieni e Mircea Geoană pe 2, acest individ care a reuşit performanţa să adune mai puţini susţinători decât partidul, care a pierdut penibil turul II. Bine, e Vadim pe 4, aşa că nu mai comentez.

Liceul meu nu e în topul lor. Nu mă miră. Dar la ce nonvalori sunt pe acolo, mă doare şi capul. Mi-e ruşine cu poporul ăsta.

23 Răspunsuri to “De ce nu m-am uitat la Zece pentru România”

  1. eu cred ca ar trebui sa gandesti lucid.sunt 100% sigura ca imi vei raspunde pe un ton nu tocmai prietenos,dar asta e,e blogul tau,tu esti dumnezeu pe aici. in primul rand,Antena3 este unul dintre cele mai bune posturi de stiri,si crede-ma,stiu ce zic,ma uit destul de mult la tv.iar Mircea Badea nu face show,daca te-ai fi uitat macar o data la el ai fi stiut. si daca poporul nu ar fi votat ai fi facut iarasi gura ca vai,nu au fost corecti. ;)

  2. fourtyseven Says:

    Gândesc destul de lucid. :) Şi dacă ar fi fost făcută alegerea de nişte specialişti în domeniu, nu cred că aş fi comentat. Cât despre Antena 3, eu mă uitam la două emisiuni din grila lor de programe, emisiuni pentru care i-am apreciat: Top Gear şi The Tonight Show (ăla cu Jay Leno). Nu sunt producţiile lor proprii, din păcate, şi nu am să comentez calitatea posturilor (precum nici nu am zis în articol).
    Aş putea să comentez repulsia pe care mi-o trezeşte postul lui Dan Voiculescu în general, dar ar fi off-topic, şi o să mă rezum la a zice că Mircea Badea nu face jurnalism serios, ci show. Circul din „pâine şi circ”, adică. (l-am văzut de multe ori pe youtube, şi nu am văzut niciodată un Turcescu/CTP/Dinescu/oricare alt om recunoscut în domeniu dând cu ciocanul în telefon sau lovind un laptop distrus pentru audienţă).

  3. chestia cu laptopul defapt avea legaturi cu emisiunile anterioare,nici nu ma asteptam sa intelegi. CTP e bun,foarte bun chiar,insa nu stie sa atraga publicul=> oamenii trec pe langa el.apoi,in legatura cu faza de jurnalisti,puteai comenta strict faptul ca M. Badea nu e jurnalist,dar nici asta nu ai cum sa stii,deci faci aceasi confuzie pe care au facut-o si cei care au votat. cat despre antena 3 si voiculescu,oamenii au explicat de ce sunt acolo.

  4. CTP nu stie sa atraga publicul?… Cu parere de rau, dar aici e vina publicului suficient de batut in cap, incult, imbecil ca sa nu fie atras, macar intr-o anumita masura, de el.
    Iar Badea este un mare vandut.Nu iti trebuie o capacitate mentala superioara ca sa iti dai seama de asta. Ca face sau nu jurnalism serios (si nu face) e o alta problema.
    Apoi, daca intr-adevar beneficiezi de o gandire lucida, iti dai la fel de usor seama ca tot Antena 3-ul e un post de vanduti.

  5. fourtyseven Says:

    Din păcate, Anca, ai mare dreptate apropo de CTP. Cu toate că, din cauza prezentată de tine, într-adevăr nu ştie să atragă publicul.

    Problema la MB nu este de jurnalism serios. Ci de lipsa jurnalismului.

  6. usor,usor :)) am inteles,sunteti contrariati rau de tot :))

  7. fanus neagu Says:

    nu, n-ai inteles. sunt oameni normali care au refuzat sa stea in turma de maimute spatiale manata de Cioban (Bade, etc)

  8. deci sunt o maimuta spatiala?! multumesc de apreciere.. cu siguranta au refuzat sa stea in turma,dar nu sunt mai diferiti. o seara/zi/dimineata/noapte minunata!

  9. Draga „fanus neagu” … Imi pare rau pt. creierul tau avariat, probabil intr-un accident genetic(conceptie). Tin sa te anunt, ca oamenii care urmaresc o emisiune, cu un anumit „Prezentator” sa-i zic asa si, carora le plac comentariile, actiunile, atitudinile respectivului, nu sunt „in limba” sau „morti dupa” respectivul „prezentator” asa cum percepi tu lumea asta (adica defect). Inseamna doar ca oamenii il respecta pe respectivul „prezentator” si au aceiasi opinie ca si el. Acum trecand la faptul concret, domnul M.B. nu este un om oarecare, este un om destul de citit, cu o experienta de viata mai bogata decat a ta si a domnului 47 de aici si, merita macar sa nu fie jignit de oameni inculti, egoisti ca tine, pt ca nu au aceisi parere ca si intelectul tau(daca ai asa ceva, desi ma indoiesc amarnic) si nu trebuie jigniti nici cei care-l respecta! Cu toata stima, iti aduc aminte, ca esti o amiba, pt ca daca as zice ca esti un bou, as jigni saracul animal :) Sa ai o seara buna ;)

  10. Daca autorul blogului sterge commentul de mai sus, o sa ii para rau … Asa ca, te rog.

  11. Stupid. N-am ce zice. constat cu stupoare ca oamenii inteligenti de la care ar trebui sa ma astept la lucruri mai prelucrate de creier au numai tampenii de zis. defapt…poate nu sunt chiar atat de inteligenti. scuza-ma, intr-o tara in care toata lumea face circ, toti au valoare care lipseste cu desavarsire, nu inteleg de ce criticam pe cei ce spun si realitatea, asa in stupizenia lor. mircea badea spune ceva din care sa poata pricepe si dobitocul de roman. badea NU E jurnalist!!!! pentru dumnezeu, NU E!!!! a facut o facultate de cibernetica, n-are nicio gara cu idiotenia din presa romaneasca (ma refer la jurnalistii lu peste, analistii politici care umplu ecranele, jurnalisti de investigatie, la la la). ceea ce face el la tv, face si in viata de zi cu zi. a spart un laptop cu tonfa, si-a pus pene de cocos pe fund si a zbierat in piata victoriei in dorinta de a trezi conducerea, a aruncat cu pantoful in camera si multe altele, sunt acte de batjocura prin care ne incercuieste punctele slabe. „o natiune fara printzipuri” si chiar de nu ne place s-o spunem, suntem niste tarani trantiti, DA, noi romanii ce-i de toate zilele! iar Gala aia 10 pt romania este o venerare a spumei idioteniei, cred ca va fi in topurile lor si simona sensual!

  12. Fiecare are o parere personala despre un anumit om .Ca o fi el vedeta,sau un om oarecare nu conteaza.Asa e si cu M.B… exemplu chiar si in discutile de mai sus…nu are rost sa ne jignim aici pe seama unui biet om.Daca nu iti place de el nu te uiti…

    Si in legatura cu maimutele spatiale…no comment.

  13. Mircea Badea este un „showman” ca sa spunem asa…Cu toate astea, felul in care „se comporta” el (facand referire la pantoful aruncat in camera, laptopul spar si restul lucrurilo care le.a facut), este singurul fel prin care te poti face inteles in aceasta tara…
    Nu ii iau apararea, sa nu fiu inteles gresit. Intr.adevar exista alti jurnalisti talentati in industria romaneasca, la fel cum foarte bine a dat exemple fourtyseven. Dar acesti jurnalisti nu isi fac cunoscute in mod public parerile, sau dak si le fac, o realizeaza intr.un mod care conduce la uitare din partea oamenilor de rand (implicit, noi).
    Sa nu credeti ca intreaga Romanie este populata de oameni culti, care au un spirit crit dezvoltat si care au o anumita ordine in ganduri. Ceea ce face Mircea Badea este sa se transpuna la realitatea momentana din tara, in care numai un „mascarici: se poate face inteles intre „mascarici”

  14. fanus neagu Says:

    Genial spune Ramona: „mircea badea spune ceva din care sa poata pricepe si dobitocul de roman.”
    Ergo, d-aia b(leu)marin + cescuta_de_intelepciune et compania de veverite zburatoare sunt manati Cioban? Pentru ca doar pe badea il inteleg?!

  15. Tu afirmi in continuare ca prostu’ ca eu doar la M.B. ma uit si, el pur si simplu imi ghideaza viata, fara sa intelegi esentialul criticii mele. Observ ca nu prea te duce capul … :D

  16. fanus neagu Says:

    Continui în registrul oratoric al lui nea marin minte-odihnita: „prietene”(folosesc apelativul ca sa inteleaga si badienii) lasa-ti amenintarile in ghiozdan, te rog frumos, ca mergi pe gheata subtire

  17. fanus neagu Says:

    ” Iubesc iarna, zapada, snowboarding, bataie cu bulgari etc. Dar urasc starea aceasta a vremii, nu ninge, nu e zapada, picura, ploua, e frig, e ud … este complet negativista vremea, si imi influenteaza starea de spirit.”
    VA MIRUIESC CU INTELEPCIUNE DE LA B MARIN! :))

    draga mea cescuta cu iubire, ia-ti catelusul fara dinti de pe piciorul meu, te rog.

  18. Hmm… ce tare, intotdeauna mi-am dorit reclama la blog. Multumesc pt fragmentul de post.
    Amenintari? Eu nu te amenint, doar iti asez o oglinda in fata si iti spun ce vezi in ea. Vad ca tu ai trecut la amenintari.
    Cat despre intelepciunea pe care ne-o impartasesti, fara cererea noastra desigur, ramai in continuare in nivelul inferior, unde nu vreau sa cobor sa iti demonstrez adevarul. Poate intelegi si tu daca iti spun asta: „Nu-ti place, nu te uiti!” nu te-am obligat eu sa te uiti, trebuie sa intelegi ca in lumea civilizata, opiniile celorlalti sunt respectate si, oamenii cu acele opinii nu sunt jigniti, asta daca te crezi civilizat :D si nu „o maimuta spatiala” ca sa „continui in registrul oratoric al lui ‘fanus neagu’ ” aici de fata. Si vorba domnului Badea pe care-l urasti atat de mult: „Boule, care esti tu bou!”

  19. fanus neagu Says:

    „Daca autorul blogului sterge commentul de mai sus, o sa ii para rau … Asa ca, te rog.” ai memoria la fel de scurta precum inteligenta?

    Sclavul femeilor care-şi face singur poze, la bustul gol cu cobza în mână, care scrie platitudini precum „îmi place apa caldă, iubesc ninsoarea, mă deprimă bordurile gri” vrea să-mi DEMONSTREZE adevărul!
    1. Scumpul meu Aristotel, adevărul nu se demonstrează… Nu o sa-mi pierd vremea cu explicatii suplimentare (cand o sa mai cresti, o sa vezi la filosofie ce si cum- a, stai, in marghiloman abia ati invatat cum sa desenati bastonase)
    2. Dacă o trânteai şi pe aia cu de gustibus et coloribus non disputandum, îmi dărâmai întreg setul de principii
    3. refuz, cu o condescenta flegma inspre teapa ta, să fiu civilizat! Refuz civilizaţia în care oamenii ca tine au dreptul la procreare, la libera opiniei, la viata!
    4. Pentru idioţi orice ironie înseamnă jignire. Asadar, da, continui sa te jignesc. De fapt, imi jignesc respectul de sine pentru ca-mi pangaresc timpul cu un cioban de 16 ani care e mai prost decat buletinul meu.

  20. Bine. Uite cum sta treaba, m-am saturat de cearta, mi se pare un motiv stupid pe care sa ne certam si, deja a deviat destul de mult de la subiect. Asa ca, uite, imi retrag toate insultele, voiam doar sa intelegi, ca fiecare are o parere proprie si, trebuie respectata. Acelea sunt opiniile tale, le respect, fiecare are drepturi „naturale”. A fost totusi o dezbatere interesanta :D. Si aceea nu a fost o amenintare, ci doar un avertizment al faptului, ca daca va sterge postul, va sterge opinia unor oameni(respectiv si a mea), ceea ce e treaba lui, daca e de acord sau nu si, e treaba lui daca vrea ca aceea opinie a altora sa apara pe blogul lui… Multumesc pt intelegere

  21. fourtyseven Says:

    Dragul meu, am evitat să mă bag în cearta voastră („baie de rahat”, cum spune un ilustru amic), dar vreau să fie clar un lucru: eu sunt Dumnezeu pe blogul meu, şi dacă mai primesc o ameninţare, indiferent de la cine: tu sau oricine, poate chiar vreun ţigan care a învăţat să scrie pe net, va trece direct la spam. Recte nu va mai putea comenta pe aici. :)

  22. oh, ce deliciu.

  23. Asa cum oligofrenii afiliati OTV se roaga la Dumnezeu-Titan, o sa ajungem si noi, (o)cultistii tai fideli sa speram la mare mila ta, maretule 47?

    Zece pentru Romania ciume-ar trebui sa fie, sa-i mai curete de spume pe smintiti si pe misei.

    Acum sa te vedem ce demiurg esti pe blogul tau, in functie de ciumele pe care le trimiti :)

Lasă un răspuns

