Raport despre starea drumurilor

Azi am fost la OTP Bank să-mi plătesc biletul pentru AC/DC. L-am plătit. Chit că am avut parte de un episod de-a dreptul penibil la bancă: mi-am uitat buletinul la Râmnic şi nu aveam cum să fac plata biletelor. Recte venisem degeaba. Noroc cu un coleg cu care am zis să ne întâlnim la ora 2 pentru o bulgăreală, mai mulţi din clasă, l-am sunat şi a venit el cu un buletin salvator. Acum aştept biletul. (Evident, bulgăreala n-a mai avut loc, că eram doar 2.)

Ca să fac toate activităţile propuse, am gonit la gară să prind trenul de 12. Carele, evident, la mult timp după ce am luat biletul, a fost anunţat. Nu că vine, ci că întârzie. 90 de minute. Am abandonat orice speranţă şi am mai stat 20 de minute după microbuz. Care costă de 3 ori mai mult, da’ măcar te duce. Şi m-am dus, şi pe drum am citit Împăratul Muştelor. Faină carte, o recomand.

Dar au fost şi aici probleme: în Râmnic calea era blocată de un utilaj de dezăpezire, şi până am ieşit au trecut vreo 20 de minute. Măcar pe DN2 se circulă, să nu zic perfect, foarte bine – e şosea neagră, curată. Mai puţin pe margini. Bine, la ieşire, în Buzău, de la Haşdeu la XXL a făcut mai mult de 25 de minute, a fost moarte. Da’ măcar sunt acasă.

Şi-mi aştept biletul la AC/DC. m/

Lasă un răspuns

