Mă laud

…cu o dumă de pe mess.

(18:42:40) Ion 47: mă duc până la frigider, brb
(18:43:35) Ion 47: e gol
(18:43:36) Ion 47: e plin
(18:43:38) Ion 47: e groazăăă

Pentru necunoscători, un viral care mă face mereu să râd (că tot trăim printre zăpezi):

…şi ca să parafrazez un amic: care-i legătura dintre Iisus, rechin, şi omul zăpezilor?

5 Răspunsuri to “Mă laud”

  1. da’ stii ca am ras? pe bune. da’ stii de ce? nu inteleg despre ce e vorba,iar la prima vedere e o prostioara amuzanta :D

  2. durrrreeerrreeeee (scrasnind din dintii asa…)

  3. Cica rechinul inseamna ostilitate. Zapada-inhibitii, frigiditate, emotii neexprimate, senzatia ca esti tratat cu indiferenta bla bla. Iisus…e ca un despot asa. Si parsiv pe deasupra, dar domnul Rechinu nu are de unde sa stie asta pentru ca nu le are cu subtilitatile. Asadar, Rechinu e un frustrat (dar frustrarile lui sunt ieftine si total nefascinante, ca..ale mele de exemplu, oh, oh) si sta in zapada, asteptand ca amicul Iisus sa ii dea un semn. Avand in vedere ca I will soon have the flowers, starea mea nu imi permite sa gasesc o interpretare mai buna. Oh, tocmai am luminat lumea inca o data. Sunt o neinteleasa, oh.

    Si as mai mentiona ca le-as da siamezilor 1 leu, un kinder delice si sfaturi utile de care au nevoie fiecaruia daca ma lasa sa ii inregistrez cantand chestia aia.

  4. fourtyseven Says:

    Gifturi ca pe erepublik? :)
    Nu te mai chinui cu interpretările alea :))

  5. Prin acea interpretare am vrut sa demonstrez oh, inutilitatea lumii. (:)) )

Lasă un răspuns

