Auschwitz fans FTW

Am râs cu lacrimi când am auzit ştirea asta. Mai demult aveam la avatarul de pe messenger o asemenea plăcuţă pe care scria „Arbeit macht frei”. Aseară aflu de la ştiri că au furat originalul de la Auschwitz, adică p’ăsta:

auschwitz

Bine, eu sunt curios cine ar fura aşa ceva. Adică na, ştiu, e un simbol, da’ ce dracu faci cu el? Îl duci la turnătorie? Nu m-ar mira să fie fan(atic)i ai regimului nazist. Dar…

Eu cred că l-au furat ţiganii să-l dea la fier vechi.

4 Răspunsuri to “Auschwitz fans FTW”

  1. eu nu am ras…ce dracu’ sa faci cu ala? :|

  2. fourtyseven Says:

    Tocmai d’aia râd. :))

  3. Eu mi l-as fi pus deasupra portii :))

  4. E posibil ca simbolul să fie furat de ţigani, dar de unii care habar n-au germană, pentru că dacă ştiau că e vorba despre „muncă”, fugeau ca din puşcă…

Lasă un răspuns

