AC/DC în România

Şi vin sigur. Mircea mi-a dat link. Nu mai e cu da sau ba, deci mă bucur.

Pe scurt: 16 mai 2010, Piaţa Constituţei, Bucureşti.

O să fiu sigur acolo, mai ales că e fix de ziua mea (ok, o zi după). Prea fain. Care (intenţionaţi, măcar, să) veniţi, lăsaţi comentariu. :)

8 Răspunsuri to “AC/DC în România”

  1. auaets_eium Says:

    cre’ca vin

  2. METALLICAAAAAAAAA!!!!! :))
    Ce sa mai lungim vorba…vara urmatoare se anunta foarte interesanta.Si daca ma tin buzunarele vin si eu cu tine la AC/DC…mereu am vrut sa-i aud live.

  3. daca nu am partial pe 16, vin sigur :))

  4. mihai, ma cazezi la tine daca vin (iau sac de dormit si izopres si dorm pe jos daca e nevoie :)) ) asta daca fac rost de bani

  5. BloodyChristine Says:

    Clar acest concert nu se merita ratat deci dupa Revelion imi iau bilet :D

  6. fourtyseven Says:

    Corect se zice „nu merită”. :)
    Eu deja mi-am rezervat. La GC. :D

  7. Nu mai fi, bre, rautacios… :)Mai greseste lumea cand si cand…Important este ca toti sunt de aceeasi parere.

Lasă un răspuns

