Prea mult bun simţ strică

Şi s-ar putea să mă supăr foarte rău pe cineva care, aparent, nu apreciază că m-am purtat cu excesiv de mult bun simţ faţă de respectiva persoană.

Detaliez mai încolo. Voi care citiţi, nu faceţi greşeala mea. Uneori e bine să fii şi puţin şmecher.

2 Răspunsuri to “Prea mult bun simţ strică”

  1. Apropo de bun simt . La un moment dat devine obisnuinta. Si atunci , degeaba incerci sa fii smecher , ca toti incep : „Hai , mai , ca pana acum m-ai ajutat ! Ce te-ai facut dintr-o data asa nasol ?”
    Am patit-o . Si e urat :(

  2. fourtyseven Says:

    „Ce jegos ai ajuns de la o vreme.”

    Da, şi eu. Cu toate că, culmea, asta nu mi s-a zis când am procedat şmechereşte.

Lasă un răspuns

