Mă simt naşpa fără televizor

Na c-am zis-o şi p’asta.

Mai demult îl ţineam ca lampă de veghe, acum l-a luat tata să îl repare că i s-a dus bobina care făcea demagnetizarea şi încă nu l-a adus.

O fi din cauza alegerilor, că m-am obişnuit să văd încontinuu comentarii, una, alta. Nu ştiu. Cert e că am descoperit că sunt şi lucruri deştepte la televizor, mai un CTP, mai un Mircea Dinescu… pentru care merită să ridici un pic sonorul de pe „mute”.

A, da, cică a fost cutremur. Nu ştiu, mi-a zis mama. Prin telefon. Mişto.

3 Răspunsuri to “Mă simt naşpa fără televizor”

  1. Recomand cu incredere minunile Internetului si transmisiunilor live online.

    TV non TV, labam necesarum est.

    …asa parca era

  2. fourtyseven Says:

    Am folosit, dar nu e la fel. :P

  3. Jesus, Despotul Says:

    1.Singurul cutremur pe care as fi putut sa il simt ar fi fost cand si daca as fi pierdut vremea (cu eventualele ghilimele)…
    2.Din proprie experienta am invatat ca tv-ul poate fi util daca te apuca vreun atac de panica sau ceva de genul asta. In rest, cu limitele de rigoare.

Lasă un răspuns

