Ce-am visat azi-noapte

Am foarte multe vise tâmpite sau cretine, da’ ăsta de azi-noapte a fost prea de tot. Am visat o dată că mi-au furat maşina, cu toate că o încuiasem şi dispărusem doar un minut (da, ştiu, e deja ca un subiect de banc) dar niciodată nu mi s-a întâmplat să visez că am fost în Republica Moldova.

Şi să rămân impresionat nu atât de sărăcia unui magazin în care am intrat, ci să văd becuri. Becuri pară, normale, pe care scria 100 W, ambalate aşa cum le găseai acum 4-5 ani pe la noi, într-un fel de rotocol de carton, cu albastru. Normal, am cumpărat vreo câteva, dar acum mă minunez… mai ales că acum vreo lună vorbeam cu Vali exact de subiectul ăsta, şi mi-a zis „o să cumpărăm de peste Prut”.

O fi având legătură cu faptul că, lunea trecută, mi-am luat pentru Washington Club nişte becuri lumânare de 60W, şi acasă am constatat că aveau fasungul mic?

6 Răspunsuri to “Ce-am visat azi-noapte”

  1. Cel mai usor de interpretat e daca ne punem in pielea lui Freud. In cazul asta, cred ca iti doresti in sinea ta s-o arzi la bec cu moldovencele :))

    Pai bine Ioane, asa infratire vrei tu cu tovarasii de peste Prut?

  2. Jesus, Despotul Says:

    dreammoods.com
    (not really „a waste of time”)
    Si de aici a rezultat de destule ori ca sunt frustrata, tensionata etc etc. Ceea ce nu poate fi mai aproape de adevar… mmmda.

  3. Aiurea, subconstientu tau iti transmite ca la moldoveni becurile sunt mai ieftine.

  4. fourtyseven Says:

    Cred că îmi transmite şi că numai acolo se mai găsesc.

  5. Jesus, Despotul Says:

    completari: „Light Bulb
    To see a light bulb in your dream, suggests that you are ready to accept and/or face reality. It refers to your consciousness. The dream also symbolizes spiritual enlightenment, hope, new ideas and visions. You are approaching a situation in a new direction. „

  6. fourtyseven Says:

    Carevasăzică sunt pregătit pentru realitatea că dacă vreau să iau nişte becuri normale, fac o vizită pe la moldoveni.

Lasă un răspuns

