Românii sunt proşti

Începe deja să mi se slăbească puternic naţionalismul. Abia aştept să plec din ţara asta.

7 Răspunsuri to “Românii sunt proşti”

  1. Hm….mai stiu eu pe una care vrea sa se care . Prea mult nationalism strica :) .

  2. Nu sunt prosti!Mai degraba comunisti;)

  3. fourtyseven Says:

    Sinonime, dragă M. Sinonime.

  4. Duca Madalin Says:

    Join the club.

  5. Oare sa fie un inceput de schimbare de mentalitate? Il salut cu respect, atunci :)

  6. La varsta asta e ceva normal.Dar cand o sa ai varsta la care chiar e posibil sa schimbi ceva…atunci pot spune fara retinere ca esti las.Si tu ai puterea de a schimba.Incearca sa nu „Join the club” = „Join the turma”.Nationalismul este si va ramane ceva bun si sfant.Eu nu fug niciodata de probleme.Le tin piept.

  7. fourtyseven Says:

    Fratele meu, eu cred în naţionalism, dar nu şi că o mână de oameni pot face o schimbare în mijlocul unei majorităţi proaste. Cât aş fi eu de idealist, când văd opţiunile politice ale majorităţii poporului, îmi dau seama că nu am cu cine. Din păcate, o naţiune cuprinde şi noţiunea de popor. Admir trecutul şi îmi pare rău de înaintaşi, dar ce văd azi mă lasă fără vorbe.
    Când o să văd că românii se deşteaptă un pic, atunci o să revin la propovăduirea naţionalismului.

Lasă un răspuns

