Din tren

Mă aflu într-un personal obscurcătre Mărăşeşti, mă duc până acasă la Râmnic ca să îmi fac o măsea. În ultima vreme am fost extrem de ocupat şi n-am mai putut să scriu prea mult. Aşa că o să fac doar o listă de „scurte”.

Trenul meu, pe siteul infofer.ro, figurează cu ora de plecare 13.16. Pe mers, la gară, era 13.12, pe bilet 13.19 şi a plecat, în cele din urmă, la 13.29. Acum sunt abia pe la Bobocu. Sper să ajung în timp util.

Sorin Oprescu i-a adus pe Iris la Buzău. Normal, m-am dus, îmi plac Iris, cu toate că Oprescu e degeaba. Şi a făcut o greşeală, întâi i-a pus pe Iris ă cânte şi apoi a vorbit el. De fapt, habar n-am dacă a mai vorbit, că eu plecasem. Şi cred că marea majoritatea sălii făcuse la fel ca mine. Nu ştiu, în locul lui, aş fi profitat de dorinţa rockerimii de a prinde tot concertul, şi care ar fi venit de la ora anunţată, ca să încep eu cu discursurile şi abia apoi să cânte Iris, ca să ţin lumea în sală să mă asculte. Nu să vină 500 de oameni din care să rămână cam 200 care să îmi asculte vorbăreala. A fost fain, dar mi-ar fi plăcut mai mult să cânte melodii de pe Iris I, primul lor album, care, între noi fie vorba, e cel mai valoros pe care l-au scos. Sau aşa mi s-a părut mie. Şi totuşi, straşnică dare din cap la concert.

Mi-am făcut o partiţie NTFS de Windows XP, pe care să joc Worms. Şi mi-a plăcut că, deşi a fost un pic mai dificil de lucrat decât cu PQ Bootmagic, am putut reface grub-ul să meargă relativ repede şi uşor. Deci, din seara asta sper să pot juca Worms pe net. Here come the Johnnies.

Lucrez la un site pentru un proiect. Nu prea pot da detalii, dar implică o instalare de wordpress, şi mie îmi place să lucrez cu chestii d’astea. Doar că îmi cam face tema probleme… însă voi vedea. Posibil ca pe… cât să fie,, 28-29? Nu mai ştiu care e sâmbăta… să fiu la Bucureşti. Potenţialii camarazi de bere, spuneţi-mi, şi vedem când pot.

Duminică blogul meu a făcut 2 ani. Nu vreau să fiu prea festiv, dar mi-a plăcut şi o să tot continuu. Îmi place să-mi scriu gândurile în biţi şi bytes pe net, şi mai ales că atunci când zic o prostie mai mică sau mai mare pot să contez pe faptul că se vor ivi nişte oameni civilizaţi care să îmi poată oferi o critică constructivă. Sau şutul în cur necesar. 2 ani de blog înseamnă că mai am doar 6 luni până când îmi iau carnetul. Sper, Doamne-ajută, să-l iau din prima.

Copii, multă baftă. Ne mai citim… o vedea noi când, dar trebuie să îmi mai găsesc subiecte de scris. Bleah, sunt abia la Zoiţa, un individ împarte icoane (împarte… mai bine zis vinde) sfinţite. Aparent nu ştie că Harul nu se vinde. Să fie sănătos. Teoretic în 3 minute ar trebui să fiu la destinaţie. Practic, cred că o să îmi ia un pic mai mult.

Multă baftă.

Un răspuns to “Din tren”

  1. Pai normal asa era sa vorbeasca el primul … Dar nu te-ai suparat din cauza asta nu :)) stiu ca si la noi a fost concert iris oferir de oprescu dar am aflat dintr-un afis a doua zi dupa concert … Cu toate ca afisul nu era acolo decat a doua zi dupa concert …. Romania frate!

Lasă un răspuns

