Pandemia de ferme

Sunt convins că toată lumea ştie de jocul ăla, Farmville. Ştiţi cu toţii că s-a răspândit aproape pandemic printre toate calculatoarele, în special cele care nu sunt acasă – sunt convins că rareori cineva joacă un Farmville acasă. Şi na, e nasol, că noi avem unul în clasă, şi mai vrem şi alţii să ne folosim de el.

Nu vorbesc ca unul care n-a fost copil şi nu s-a jucat în viaţa lui. Am fost un jucător avid de Triburile şi acum joc Erepublik, pe care îl deschideam şi la şcoală… din foarte obiectivul motiv că ziua de joc începe la ora 10. Mă rog, acum intru exclusiv de acasă, că lupt organizat pe la ora 8 jumate seara.

Fac o paranteză – poate vreţi să jucaţi, e un joc foarte fain, şi dacă intraţi de pe referralul meu şi ajungeţi la evel 6 primim amândoi câte 5 gold, şi vă susţin în dezvoltare. Aş face un off-topic mult prea mare dacă aş prezenta jocul aici, mai ales că sunt foarte multe chestii pe youtube despre asta.

Aşa, am citit pe blog la piticu despre „Scamville”, scopurile sale şi mecanismele mai mult sau mai puţin ortodoxe prin care le atinge, dar ideea e că jocul mi se pare o ciumă, omul când foloseşte un bun colectiv e de preferat să fie cât mai eficient, or la zecile de clicuri (apropo, din ce am văzut, viteza cu care poţi face clicuri şi reacţionează chestia care face operaţiunile pe acolo este scăzută parcă înadins) din tâmpenia asta, dacă ai nevoie de calculator şi trebuie să stai la rând după cineva care joacă asta, te zgârii pe ochi. Deci da, e un enorm consumator de timp pe care nu pot să îl sufăr.

Eu cu erepublikul meu rareori dau mai mult de 20 de clicuri, şi de obicei îmi lua vreo 2-3 minute toată operaţiunea, pentru că e un joc eficient, şi e normal să mă enervez când am de aşteptat o grămadă. Şi mi se pare cu atât mai nociv cu cât ai nişte timpi ficşi în care trebuie să umbli, deci te obligă să intri cât mai des pe măsură ce avansezi. Adică motivul pentru care m-am lăsat de triburi (căruia îi recunosc, totuşi, meritul de joc la care ai şi de gândit tactic şi strategic), cu toate că pe triburi intram de pe eeepc-ul proprietate proprie.

Noh, cred că înnebunesc dacă mai văd multă lume cu ferme. E mai contagioasă decât gripa porcină. De fapt, sunt curios, oi fi avut gripă porcină? Sau nu? Totuşi, m-am vindecat. Sunt mare.

4 Răspunsuri to “Pandemia de ferme”

  1. Duca Madalin Says:

    Partea fericita e ca macar ai putut sa te lasi de triburi. :-|

  2. fourtyseven Says:

    Să vezi când te părăseşte cheful în plin avânt. Oricum, triburile erau mai cerebrale decât ferma.

  3. „Waste of time”>:)

  4. Jesus, Despotul Says:

    Asa..caci eu sunt oficial JESUS. Voi spune din nou: what a „waste of time”!>:)

Lasă un răspuns

