Circ

Cargo – Buletin de ştiri

Aşa mi s-a părut mie toată povestea cu guvernul Croitoru. Un circ şi atât, jucat de nişte cabotini, pentru a oferi un spectacol ieftin unui popor care duce lipsă de pâine.

Punctul culminant al scenariului acestuia penibil reprezintă concluziile trase în momentul în care guvernul ăsta tehnocrat (dacă tehnocrat înseamnă membru de partid sau în cabinetul care s-a dovedit cel mai incompetent de până acum, eu mă duc să mă atârn de balcon în chiloţi, să ajut un pic gripa) nu a trecut de Parlament… mi-a plăcut să aud că Parlamentul României aruncă ţara mai adânc în criză neacordând vot acestui guvern.

Fără a avea pretenţia de iubitor al democraţiei, a zice aşa ceva mie mi se pare aberant, şi o încălcare penibilă a democraţiei şi a bunului-simţ. Când faci un guvern, scopul imediat este ca acela să treacă de Parlament. În momentul în care ştii că nu are şanse să treacă (şi sunt convins că absolut toată lumea ştia asta), este de porc să te plângi că nu te votează nimeni şi să ameninţi în stânga şi în dreapta. Mai ales că nu e vina parlamentarilor că guvernul nu  a trecut, deci ţara rămâne în criză politică, ci e vina tuturor celor incapabili de a oferi un guvern capabil de a trece de Parlament, recte unul dintre acele lucruri fundamentale ale democraţiei româneşti (vorbind, evident, exclusiv teoretic).

Iar când Lucian Croitoru s-a plâns că a fost numit nesimţit politic, spunând că nu ar fi vrut să fie văzut la televizor de fiică-sa în ipostaza asta, mi-a arătat că politicienii din ţara asta nu sunt capabili de a-şi asuma responsabilitatea pentru ceea ce fac. Frate, dacă nu ai vrut să vadă fiică-ta că sar ăştia la gâtul tău, de ce te-ai mai băgat în treaba asta?

Îmi place mult şi că Geoană este cel mai bine clasat în sondaje, deşi mie mi se pare cel mai mincinos dintre candidaţi. Şi nu susţin pe nimeni, poate am o vagă înclinaţie spre Crin Antonescu pentru că îmi place cum vorbeşte, dar nu suficient cât să onorez cu un vot, în ipotetica situaţie în care aş putea vota.

Părerea mea? Români, fiţi politically correct şi nu faceţi discriminări – puneţi ştampila pe toţi în mod egal.

7 Răspunsuri to “Circ”

  1. DA, asta e solutie, sa punem stampila pe toti. Rezolvam tot cu asta. Suntem rebeli, dam o palma politicienilor, etc. Hai ma sa fim seriosi, prefer sa aleg ‘al mai putin prost si ‘ai prosti. Si daca e sa imi dau palme in cap (ceea ce oricum voi face), macar stiu ca am facut tot posibilul.
    Sincer, ma calca pe nervi astia care nu voteaza/pun stampile pe toti si se plang dupa 4-5 ani ca tara e condusa de imbecili.

  2. fourtyseven Says:

    Merită cineva votul? Eu, sincer, dacă aş găsi pe cineva care să merite câtuşi de puţin (şi dacă aş avea drept de vot – partea a doua) l-aş onora cu ştampila. Dar nu găsesc.
    Din păcate, aici legea are hibe. Dacă mă întrebi pe mine, ar trebui reluate alegerile în cazul în care sunt prea multe voturi anulate.
    Nu pui ştampila, pui ştampila, ţara tot de imbecili e condusă, pentru că numai între imbecili ai de ales. Aşa că ori alegi imbecilii în cunoştinţă de cauză, şi nu prea e frumos să te plângi, ori îţi anulezi votul.
    Şi chiar dacă toţi cititorii blogului ăstuia, inclusiv eu, am vota pe cel mai puţin prost, poţi să fii sigur că pentru fiecare dintre noi se va găsi o mie, cel puţin, de oameni, care să voteze pentru altul. Poate greşesc, dar nu mai am impresia că un vot contează în ţara asta.

  3. Cât ţi-a dat Băsescu pentru articolul ăsta? :)

  4. Total de acord, toti candidatii sunt la pamant. Desi uite, tipul de la UDMR este chiar un om destept, cultivat si cred capabil. Si nu, nu sunt ungur, dar chiar o sa votez cu persoana respectiva. Stiu ca nu are nicio sansa, dar de ce sa nu scad din procentele celor 3 candidati cu sanse la turul doi?
    Iar in turul doi voi vota optiunea cea mai putin proasta. E trist ca primul meu vot are loc in aceste circumstante, dar tot cred ca e mai bine sa ma duc decat sa stau acasa, macar stiu ca am facut tot ce puteam sa fac (excludem optiunea de a la o drujba in mana sa-i sfartec pe toti :)) )

  5. fourtyseven Says:

    La mine cele mai mari şanse de susţinere le are Crin Antonescu, din cauză că Vadim face de râs naţionalismul, UDMR mi se pare că nu ar trebui să existe (pentru că mi se pare stupidă ideea de partid etnic în condiţiile de azi) – asta pe lângă că are scopul de partid pe care se pot baza toţi ca să intre la guvernare, pe Becali l-aş fi susţinut dacă nu se dădea pe lângă Vadim, iar pletosul de la Partidul Verde nu îmi inspiră nimic.
    Nu ştiu, aş fi mers din start pe varianta Crin dacă nu îşi păta discursul (care chiar e) de bun simţ cu „pipiţe” sau cu porcăria cu parlamentele unicamerale de la UE.
    Oricum, iese Geoană.
    Şi va majora retroactiv salariile profesorilor începând cu octombrie 2008.

  6. incepand cu octombrie 2008 .. esti sigur?
    nu de alta da suntem in 2009.

  7. fourtyseven Says:

    @wamfever – da, sunt sigur :) octombrie 2008, aşa cum a promis.

Lasă un răspuns

