Blocaj

Uite că de ceva vreme încoace, efectiv nu mai am ce să scriu. În afară de faptul că am tras o răceală epică, probabil de la nişte bere rece băută în deplasare la Galaţi, nu mi s-a mai întâmplat absolut nimic.

Fir-ar, acum am dat-o şi pe tuse.

Mda, s-au făcut opt ore de când am deschis articolul ăsta şi am reuşit să dorm puţin, pe lângă a băga medicamente în mine. Oi avea gripă porcină? Nu ştiu… azi dimineaţă tusea nu era seacă… acum e un pic mai uscată. Dar nu cred. Sunt un om puternic în privinţa asta, de obicei nu mă ţine nici o răceală mai mult de 4 zile, dar am dubii apropo de a fi sănătos tun vineri. Deocamdată bag antibiotice şi mă uit la televizorul meu care, pe lângă că şi-a cam stricat tubul de îmi albăstreşte imaginea pe la colţuri, anunţă că epidemia de gripă se îngroaşă.

Încă mă gândesc, o fi vreun giant scare de tipul gripei aviare? Până acum aveam exact impresia asta. Cert e că nu prea vreau să risc, şi vreau să mă tratez pe cât posibil acasă, că nu am chef să iau cine ştie câte alte boli prin spitale, eventual să şi mor pe acolo. Nu ştiu, n-am mai făcut injecţii de vreo 4 ani, dar mă gândesc şi la posibilitatea asta.

Îmi cer scuze cititorilor pentru absenţă şi pentru revenirea nu tocmai faină, dar sper că o să am şi ceva mai bun de scris.

La Buzău ninge. N-am link.

7 Răspunsuri to “Blocaj”

  1. sa stii ca iti duceam dorul prin bloggosfera.
    insanatosire grabnica!

  2. O idiotenie gripa asta porcina… mare chestie ca se raspandsete cu repeziciune.

    Toata chestia asta face fassssssssss, intotdeauna au murit oameni de la gripa (cunosc personal); ce-i drept, poate ca sansele de a li se intampla asta erau mai mici, dar tot n-a contat.

    Am auzit o vaca azi la radio care propunea sa fie obligatorie vaccinarea daca mortalitatea e „prea mare”. Sa nu tinem cont ca vaccinul e mai periculos ca boala in sine, nu. Proasta mai mare ca asta nici c-a fost vreodata slobozita pe acest pamant.

  3. fourtyseven Says:

    Eu nici în ruptul capului nu m-aş vaccina de gripă. Pe lângă lipsa cronică de chef, un asemenea vaccin e inutil, că poţi să te vaccinezi şi să te pălească o altă tulpină. Presupun că ştii că vaccinul de gripă nu acoperă şi „noul virus gripal”, nu?
    Nu mai ştiu cine mi-a zis (ori o recentă cunoştinţă, ori medicul de familie) că nu are de gând să devină cobai pentru un vaccin experimental. Şi nici eu.

  4. Mie mi se pare genial, fiecare animal are boala lui. Gripa porcina, gripa aviara, boala vacii nebune. Oare oile cum au scapat pana acum?

    Apropo ion, a mai fost o campanie de imunizare a gripei porcine in ’76 care a fost oprita dupa 6 saptamani. Te las cu wiki sa afli de ce :)

    P.S. Doar cu pistolu la cap o sa fac vaccinu ala.

  5. Nicu , trebuie cu regret trebuie sa te informez ca si oaia are „boala” ei – viermele de galbeaza !Numele spune tot , caci numai si fonetic ti-e sila de parazitul in cauza .

    Virusul e un parazit ? Ori pentru ca nu are „viata ” , pentru ca nu este o celula vie , nu poate avea rol parazitar ?

    Ioane , stai linistit , boala aceasta de „tip nou” e muuuult mai usor de dus decat cea de tip uman- vorbesc din exprienta celor apropiati !Si sa ai incredere in Tamiflu , pur si simplu in mod nejustificat se asociaza cu bolile fataliste .
    Oricum , ai grija !

  6. fourtyseven Says:

    Din păcate, nu cred că sunt victimă a gripei porcine, ci mai degrabă o simplă răceală. Cefaclorul combinat cu biseptol sau… ceva asemănător, nu mai ştiu cum îi zice, şi cu paracetamoale şi nurofene, lucrează destul de bine.

  7. prima data au dat vina pe vaca, apoi pe gaina si acum pe porci, o sa ajunga sa dea vina pe veverite. Acum pe bune, dupa mine e cam aceeasi gripa si daca tot e mai usoara decat gripa sezoniera, de ce zob de floare se face atata tam-tam!? ca sa inceapa populatiunea sa se agite si sa poarte masti si sa nu observe prostiile care ne inconjoara…

Lasă un răspuns

