UPC, iubirea mea

Mi-au tăiat telefonul. Bine, nu-i asta problema, că doar le-am şi cerut să facă asta, că n-am chef să plătesc abonament de fix când am pe Vodafone minute gârlă. Baiul ar fi altul. Azi când am intrat în bloc, am văzut în cutia poştală un plic cu scris roşu. Mă uit la el. UPC, avertisment de factură neplătită.

Cu gândul „avea dreptate profu’ de info când îi înjura că trimit somaţii, da’ facturi nu”, mă uit pe plic. Ce naiba, eu am plătit factura la timp… abia când am văzut adresa şi numele destinatarului m-am prins. Eu stau la blocul Ţ-E, în Buzău. La apartamentul Ş. Şi plicul era trimis la apartamentul Ş din blocul Ţ… F. La o altă scară. No, ziceţi voi acu că asta nu e incompetenţă.

Asta de parcă nu mi-ar fi ajuns că ieri mi-a întârziat un accelerat vreo… doar… 50 de minute pe ruta Bucureşti-Buzău. Ceea ce e crunt. 20 de lei pe un tren care te ţine 150% din timpul dat pe bilet. CFR… folosiţi cu încredere.

4 Răspunsuri to “UPC, iubirea mea”

  1. Eu in ultimu tren buc-buzau nu am avut lumina 1h, era noapte, bezna. Pana a venit controloru care cu zambetu pe buze a spus „Ce, daca nu ati platit lumina” :)

  2. Mi s-a intamplat de atatea ori sa primesc corespondenta altora, incat aproape ca a devenit ceva firesc.

  3. fourtyseven Says:

    Mă, n-ar fi atât problema că am primit avertismentul altcuiva, cât e că nu am mai primit factura mea de mult timp. Nici eu, nici ceilalţi din bloc.

  4. Măi, am vaga asta impresie că te cunosc. Bine, în acelaşi timp sunt sigură că nu te cunosc deloc sau te confund; uraaaaa. Poiana Pinului, anul ăsta, cumva? Şi dacă da şi eşti tu cel care cred că eşti (deja nu mai are logică ce spun), atunci fain. Tot ce ţin minte mai clar e că cineva striga „Iooooooonnnn” prin tabără şi dacă tu eşti acela care era strigat, atunci din nou fain. Dacă nu eşti tu cine cred eu că eşti (ce-mi place să mă încurc în cuvinte), tot e fain, pentru că dacă tot am ocupat atâtea rânduri până acum, vreau să-ţi zic că apreciez foarte mult ce scrii; apreciez faptul că scrii cu diacritice; apreciez faptul că ştii să formezi fraze mai lungi de 5 cuvinte; nu-s de acord cu tine peste tot, dar (si ca să închei un răspuns care n-are nicio legătură cu postul original, dar pe care am vrut să-l fac de ceva timp) primeşti bonus pentru că porti cămăşi. Serios.
    Multe frunze de toamnă în continuare pentru tine!

Lasă un răspuns

