Scurte

Azi la şcoală, când am băgat mâna în buzunarul paltonului ca să îmi scot mănuşile, am găsit stickul meu pe care nu-l mai găseam de 6 luni. Sunt epic. Stickul e deştept, instalează windows. M-am chinuit un pic să-l fac. Important e că l-am găsit.

Mâine sunt la Bucureşti, am bilet la ZZ Top. Nu prea îi ştiu pe băieţi, dar tocmai de-aia mă duc, cel mai bine cunoşti o formaţie mergând la un live. În februarie mai e un concert al lui Chris Rea, şi chiar am de gând să mă duc.

Baftă, copii.

3 Răspunsuri to “Scurte”

  1. La ce iti trebuie tie un stick care instaleaza Windows? Vezi ca te si bat :P

  2. Omule parca aveai ubuntu de la linux si abia l`ai instalat cum deja iti reinstalezi win?

  3. fourtyseven Says:

    Stickul, precum am precizat, l-am pierdut prin aprilie. Cu două luni înainte instalasem Windows pe EEEPC. Curând stickul îşi va pierde proprietatea de a instala windoze.

Lasă un răspuns

