Din galopul inimii

…nu pentru vreo gagică. Nu e nimic poetic, chiar mi-a accelerat pulsul. Puternic. De ce?

Uite de ce. Acum nici 10 minute mă plimbam cu Mane prin oraş, trecem regulamentar pe lângă o găşculiţă de vreo 7 inşi cu o tipă, că na, să nu păţim ceva, şi mă trezesc cu un picior în barbă. Din senin. Nu aveam tricouri cu formaţii, nimic să ies în evidenţă. Nu îl cunosc, nu mă ştie, pur şi simplu am fost o victimă aleatoare. Deci, am fost lovit din senin.

Să nu te caci pe el de oraş.

Un răspuns to “Din galopul inimii”

  1. Stiu ca odata ma intorceam acasa de la scoala si trec pe langa niste tigani si unu care era cu mainile in buzunar vine la mine si imi da puternic cu umaru in umaru meu .. m-am intors la el .. l-am injurat .. m-a injurat si el .. l-am injurat eu iar si apoi a plecat mai departe si eu la fel ..

Lasă un răspuns

