Protestele poliţiştilor

Mişto. N-am ce zice. Sunt adunaţi la Ministerul Muncii, supăraţi că nu mai primesc bani de la stat, fire-ar ei să fie.
Când primeau apartamente cu prioritate nu se plângea nimeni. Oricum, e frumos. Eu, din ce ştiu, sindicatul lor cuprinde vameşi – cei mai corupţi „oameni ai legii”, miliţieni, care nu se lasă cu mult mai prejos ca aceia de dinainte, şi întruchiparea degeabismului, poliţia comunitară.
De parcă au probleme cu banii. Mişto rău.

Apropo, dacă nu merge protestul lor bine, şi apar violenţe, cine vine să asigure ordinea?

4 răspunsuri to “Protestele poliţiştilor”

  1. Îmi dai voie să mă citez?

    „din cauza comunitarilor – acea încrengătură a poliţiştilor ai cărei membri puteau fi lesne numiţi „mentori”, întrucât, în general, frecau menta.”

  2. fourtyseven Says:

    Magistral:)):))

  3. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  4. […] nu plăteşte doar impozit, ci şi ceva benzină. Că are bani, doar e criză, nu? Îmi amintesc de vorba Psihedelicului, că poliţiştii sunt nişte […]

Lasă un răspuns

