Scurte

După 3 zile am reuşit să termin de suit filmuleţele de la Folk You pe Youtube… aşa că iată-le.

În noaptea în care m-am întors din vamă am văzut din tren staţia de taxare la pod, era funcţională. Şi mi-am adus aminte de nişte întâmplări de acum un an. Degeaba avem autostradă dacă o gâtuim la pod. Şi UE a zis că nu e ilegală taxa. Nu o fi, dar e imorală, având în vedere că şi nea Gheorghe din creierul muntelui plăteşte din impozit pentru autostrada asta, deşi el n-a ieşit niciodată din sat.

Mi-a venit rezultatul la examenul Cambridge. L-am luat cu A. Frustrare: nu îmi apare pe Statement of Results detaliat pe probe. Acum îmi aştept certificatul.

90% şanse ca luni să fiu din nou la mare. Zona Cap Aurora-Venus-Saturn-Mangalia. Probabil o să am parte şi de wirelessuri. Ne auzim, deci, şi de acolo. Amatorii de berici pe terasele de la plajă, comunicaţi.

La mare am făcut poze cu un Nikon D2X. Normal că mi-a făcut plăcere… chiar dacă individul îl folosea pentru poze de vacanţă cu familia. Vreau şi eu unul. A, da, Nikon au scos pe piaţă D300s şi D3000. D3000 nu mă impresionează, 300S da. Poate scad preţurile la D300… poate îmi găsesc unul second hand. Din nou, om trăi ş-om vedea.

Între timp mi-am luat şi un telefon nou. Samsung S3500. Cu prelungire de abonament la Vodafone. Încă am ceva problemuţe cu el şi cu Bluetoothul, dar după ce le rezolv scriu o cronică despre el.

Azi-noapte mă sună o tovarăşă, plecată la o pensiune pe valea Oltului. Pensiunea are wireless parolat. Nu i-a mers. Cică când i-a spus proprietarului că nu îi merge netul a făcut o faţă dinaia de „hăă?”. După ceva încercări de a face conexiunea vorbind cu ea la telefon, îi zic să dea un ping la gateway. Request timed out. Morala, nu le mergea reţeaua… dilemă: de ce naiba proprietarii de pensiuni se zgârcesc să plătească pe cineva să le facă un wireless sănătos? Adică, sunt convins că nu e scump, şi eu aş putea să fac asta… nah, zgârcenie…

Nu mai beau în viaţa mea bere la dozator. Am băut un pahar de stejar, a trebuit să-mi ţin respiraţia să nu vărs la cât de oribil putea să pută pişatul ăla.

Lasă un răspuns

