Glumiţe muzicale

Prin Vamă, la un pahar de vorbă cu S3myzeul, ne-am apucat să traducem denumiri de melodii din engleză în română. Ce-a ieşit, vedeţi aici. Ingioi. Să vedem dacă vă prindeţi care de unde e.

  • Maestrul Păpuşar.
  • Spărgând legea.
  • Analgezicul.
  • Porcii războiului.
  • Prinţii universului.
  • Vreau să sparg liber.
  • Iisus personal.
  • Combustibil.
  • Unu’.
  • Intră omu nisipurilor.
  • Făcătorul de morţi.
  • Loveşte luminile
  • Mi-am făcut timpul
  • Whisky în borcan (eu beau whisky cu borcanu’)
  • Vântul plânge Mărie
  • Turbo amantul
  • Manalişii verzi cu coroană cu doi dinţi
  • Nişte capete s-or învârti
  • Mai ai o chestie venind
  • Vino s-o iei
  • Piatră tare călăreşte liber
  • Aşii-n sus
  • Învârtind pe râu
4 răspunsuri to “Glumiţe muzicale”

  1. mult mult Preotu’ lu’ Iuda. :D Si un pic de Regina, poate si niste Fecioara de Fier. Ah, si Metalica (da, cu un singur L, in romaneste). Hm, Grabeste Moda sunt si ei pe aici. AAAAAA, Sabatu Negru! (de acu 3 propozitii vreau sa dau submit si tot imi sar in ochi altele). Ma rog, ar putea fi in lista si Lizzy cea Slaba, depinde de vechimea whiskyului…

  2. Le zic doar p-alea la care nu am nici un habar, şi anume „făcătorul de morţi”, şi „mi-am făcut timpul”.

    Oh, mi-am amintit şi de nişte transpuneri manelitice ale unor titluri de piese Metaliica pe care le făcusem cu un coleg, printre care: The Unforgiven->Încarceraţii, Cyanide->Apă cu săpun, Fade to Black->Mori de oftică, One->Unicatu’, Better Than You->N-ai valoare, precum şi alte astfel de aberaţii.

  3. vlad : – facatorul de morti : edguy- deadmaker [ trebe s-o asculti , e superba ]

    mi-am facut timpul :))) – korn – did my time [ nu pierzi mare lucru daca n-o asculti ]

  4. Foarte tare postul :))

Lasă un răspuns

