Hai să ne băgăm nasul în oala altuia

Cred că e clar că mie nu prea îmi plac ruşii. Şi nu o să explic pe larg de ce, da’ cred că existenţa „republicii” Moldova este suficientă. Aşa. Deci. Mă deranjează că toată lumea sare ca muşcată de poponeaţă că a purtat Mazăre uniformă de general german.
Ok. Nu am vreo afinitate deosebită pentru Mazăre. L-am înjurat o grămadă pentru taxa lui de staţiune. Nu îmi trezeşte nici un fel de simpatie.
Şi totuşi, de ce naiba sar toţi? Asta e societatea politic corectă de azi, dacă un om se îmbracă în soldat german, e criminal, moral vorbind. Dacă eu aş ieşi pe afară în cămaşă verde cu diagonală probabil ar fi la fel. Asta se întâmplă dacă iei lucrurile prea în serios. În plus, anii ’40 au trecut. Ăştia care sar ca arşi îmi amintesc de bancul ăla.

-Ieşi bă, Pişti, afară!

-Ce-i, mă, Gheorghe?

-Bă, te omor!

-Da’ de ce, că la noi prieteni este?

-Voi l-aţi omorât pe Mihai Viteazu!

-Da asta fost acum patru sute de ani!

-Da’ io abia acum am aflat.

A, da, şi cine a avut cea mai puternică reacţie? Evident, ruşii. Marile victime ale respectivului război. De parcă nu au transformat România într-o budă la jumatea veacului trecut. Au sărit ei super lezaţi, dovadă de tupeu de neam prost de slav. Acum, pana mea, dacă purta o uniformă sovietică nu s-ar fi sesizat nimeni, deşi trebuie să recunoaştem că stalinismul şi sovietul au fost cele mai mari crime ale secolului, nu nazismul.

Tot ruşii au sărit ca apucaţi de fesieri când a fost Antonescu scos nevinovat de anumite crime de război. Eu am mai zis, criminal de război este doar acela care pierde. Indiferent de cât de onorabil a luptat. Indiferent de cât au distrus ruşii cât au stat pe capul nostru. E treaba lor ce facem noi cu istoria noastră?

Din păcate, e firesc. Orice mare putere mondială are tupeu. Pentru că are cu ce.

Şi pentru cei ce condamnă nazismul la infinit… gândiţi-vă că dacă nu era Hitler nu se opunea nimeni sovieticilor şi înghiţeau toată Europa. Să vezi atunci ce s-ar fi ales de lume.

Un răspuns to “Hai să ne băgăm nasul în oala altuia”

  1. No, ratatul ala de Mazare, un pesedist imputit si ultima natie de cocalar, sa poarte uniforma Wehrmachtului???
    Ii statea bine, ce-i drept, dar oameni ca el n-au dreptul sa poare asa ceva. Haina nu-l face pe om, dar in multe cazri arata ce este un om, iar Mazare face de rusine uniforma.
    Ruhm und Ehre

Lasă un răspuns

