Tochitura morţii şi o leapşă.

Luaţi aminte de la mine, când mâncaţi tochitură aveţi grijă mare de care e. Eu ştiu de două feluri. Au la un fast food cu plimbă tavă la Venus în staţiune o tochitură grozavă, bucăţi mici de carne în sos. Băgaţi de seamă – aia e tochitură bună.

Aseară am mâncat o tochitură la un restaurant lângă râmnic. Nişte bucăţi de carne enorme şi grase. Şi multe. Şi cu gust ciudat. Băeţi, ţineţi minte, tochitura nu e jucărie. Să vă feriţi de asemenea mâncare, că de nu, o să vă pierdeţi toată ziua în camera de citit bloage şi ziare de unul singur. Aia cu birou de ceramică. Plus că pe deasupra ajungi toată ziua mai mult mort decât viu. Fiule, nu te lăsa cucerit de tochitură!

Aşa… şi leapşă venită din partea tov. Alexandru.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

– O să stea pe la mine dacă n-are pe unde, anunţă şi parcă se lăudă el,        (M.P. – Moromeţii II)

2. Fără să verificaţi cât e ora?

1.35.

3. Verificaţi!

1.34

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

Suntem îmbrăcat foarte simplu. Pantaloni scurţi. Şi atât.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Pozele cu alter-ego-ul meu, mumia reciclată.

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Şasă cai.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Pe la prânz. Am MÂNCAT!

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Nimic. Abia am adormit. ‘Tu-i pe mă-sa de tochitură.

9. Când aţi râs ultima dată?

Azi, când mă uitam la filmuleţe cretinete pe youtube.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Harta Buzăului, tablouri, un cuier, două icoane, un calendar ortodox şi multe cadavre însângerate. Săracii ţânţari.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Şasă cai frumoşi. Şi vreo rafinărie.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Filantropica. :”>

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

…oh shit.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

N-am, de Ilie Moromete.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă

volumul total al Universului.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

mă, nu ştiu. da’ am timp să mă decid până atunci.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Eugen. Sună frumos.

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Da. Şi de fiecare dată când îmi vine aşa ceva în minte îmi dau una să îmi iasă prostiile din cap.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Te aşteptam.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Nimic pe lume nu-i mai sfânt, şi mai frumos pe-acest pământ, decât să mori ca luptător, înfăşurat în tricolor!

21. Vă place să dansaţi?

22. George Bush?

Ghiţă Boschete?

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Moaca lu’ Boc.

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

cine vrea.

Lasă un răspuns

