Cu şi despre jocurile de vreme rea

În tabăra aia am dat de cel mai cretin, oribil, groaznic, plictisitor, urât joc. Îi zice whist. N-am nimic cu ideea de mizat. Am ce am cu lungimea cretină a jocurilor. În mod normal un joc de whist decurge aşa. Fie 6 oameni în joc. Asta înseamnă cam 30 de ture. Hai să vedem câte mâini. 114. Enorm de plictisitor. De obicei…

… pe la a şaptea tură începe să mă ia plictiseala.

La a treişpea îmi amintesc că mă tăia un number one.

La a douăzecea fac deja eforturi majore să nu adorm.

La a douăzeci şi cincea îmi amintesc şi de un number two.

La douăzeci şi opt îmi bag picioarele.

La treizeci nu am ajuns niciodată.

Cu ce scop a inventat cineva aşa o porcărie de joc ATÂT de lung şi de plictisitor?

3 răspunsuri to “Cu şi despre jocurile de vreme rea”

  1. Well… e o chestiune de gust. Nici mie nu-mi place whist-ul in 6. Cel in 4 este rapid si bun.
    Ma mir ca nu-ti place, pari genul care s-ar descurca de minune la jocul asta.
    Cheers.

  2. In tabara a mai fost un joc nice…. ăăă Uzbekistan?

  3. ..ăăă România?

Lasă un răspuns

