Întors din tabără

Bleah. Nu ştiu dacă mi-e aşa lene să scriu din simplul motiv că mi-e lene sau din cauza celor peste 30 de grade de afară, că tot mi-era dor de caniculă, da’ uite că am parte de un moment intim cu calculatorul în braţe şi cred că o să încep să îi gâdil un pic tastatura să îmi aştern gândurile pe un disc aflat undeva în…

…ia stai. Da, deci oficial m-am săturat de melodia cu „undeva în balcani”. Nu că mi-ar fi plăcut vreodată, da’ după ce o auzi încontinuu, la radio, tv şi discoteci, te înnebuneşte şi îţi vine să te sui pe pereţi. Pana mea, atâta mediatizare pentru o melodie cu nimic deosebită, care… mă rog, nu mai comentez.

Vorbind de discoteca taberei, am avut plăcerea, mai mult sau mai puţin, să aud pe acolo Tunak Tunak Tun. Viral de pe net pe care îl ascultam cu colegii prin clasă şi îl dansam din lipsă de chef de altceva. Acuma, eu văd melodia asta ca pe un mişto, ce e trist e că lumea dansa pe ea. Şi nu în felul „tradiţional”, cu degetele, demonstrat de manelartistul indian. Dar… hai să reînşirăm experienţele.

Am avut parte şi de ceva net, noroc că mi-am purtat cu mine şi cablul de reţea de 5 metri pe post de „companion” la EEEPC, aşa că am avut net la discreţie… în limita programului. L-am folosit doar pentru a parlamenta cu 2-3 oameni şi pentru a citi feedul. Activitatea mea principală prin tabără a fost servitul de berici cu tovarăşii, scop pentru care zilnic făceam câte 8 kilometri până în sat şi înapoi ca să ne facem aprovizionarea. Nu putui să nu remarc prezenţa în tabără a unor terminaţi care băgau în ei bere cu lumina stinsă şi fără să lase vreo urmă în timp ce zilnic, coşul de gunoi de lângă camera noastră era plin de doze goale de bere. Şi n-am avut nici un fel de probleme. Că deh, paharul de bere cere şi un pahar de vorbă.

Hai să mă laud. Am jucat cu fratele Petru cel mai epic joc de table posibil. Chiar dacă am pierdut, mi-a plăcut. (urmează rânduri pentru iniţiaţi)

Închipuie-ţi că am scos din piesele lui ca ţăranul, şi aveam la el în casă 3 porţi. Într-un final ajungem ca eu să am casa plină, mai puţin pe 4, şi el să aibă 2 piese pe 2 iar eu una pe 1 la el. Singurul zar al lui care mă salva de marţi era 2-1. Şi chiar p-ăsta l-a dat. M-a scos. Eu am intrat peste el. Şi în înaintare l-am mai scos o dată. Mi-a luat linia, da’ nu mi-a dat marţi.

(sfârşit de joc epic de table)

Mesele trebuiau mereu suplimentate cu câte „ceva bun” de la magazin, că eu unul muream de foame. Mâncarea era bună, dar cam puţină. Şi după cum a remarcat un confrate tabărist într-o parodie muzicală, „la poiana pinului mâncăm doar carne de pui”. Noroc cu porcul din ultima zi. A, da, şi n-o să înţeleg niciodată de ce dacă întârziam 20 de minute la masă nu mai puteam servi mâncare, dar dacă întârzia personalul cantinei nu se întâmpla nimic. Naşpa de noi.

Dintre nebuniile practicate – cu ocazia unui „carnaval” mi-a venit o idee. 20 de minute mai târziu eram în mijlocul tuturor, înfăşurat în hârtie igienică, o mumie de criză economică, pe care scria 100% reciclat. Şi mi-am făcut poze cu toată lumea. Bine, drept e că aveam tot timpul lângă mine un tovarăş cu scociul după el, gata să repare orice stricăciune.

Mumia

Mumia

Sau duminică, atunci când, înainte de concursul MCM am avut moftul să dau o tură pe la mănăstirea Ciolanu. Eu cu alţi 2 inşi am mers prin ploaie până acolo, scoţând distanţa în 20 de minute dus şi tot 20 întors. Bine, ultimele nopţi a fost cel mai frumos, am stat toată noaptea şi am cântat prin tabără Deşteaptă-te române şi Treceţi batalioane… cu toate că am reuşit din când în când să prind o chitară şi să mai zdrăngăn şi alte melodii mai mult sau mai puţin simpatice.

A, da, să nu uit – văzui centrala de la Cernavodă. Cum intri zici că eşti în altă ţară. Prea curat, prea… altfel. Acu’ mă gândesc – bine că a ales Ceauşescu proiectul CANDU, că dacă alegea proiectul sovietic ajungea Cernavodă un Cernobâl. Apropo, remarcă cineva Cernavodă-Cernobâl-CERN/LHC?

Da. Au fost zece zile frumoase. Cu toate că mi-aş fi dorit apă caldă în fiecare zi. Sau oi fi eu oare prea mofturos?

Nu cred.

Să mai fie şi la anul.

PS. Cel mai interesant lucru care s-a întâmplat – am întâlnit în tabără doi oameni care mă ştiau de mai multă vreme, dar nu personal, ci prin blog. Asta a compensat din plin focul de tabără care, deşi a ars până dimineaţă, a „funcţionat la 20% din capacitate”.

16 răspunsuri to “Întors din tabără”

  1. O vai, Bla Says:

    Nenorocirea aia de TTT e perfecta pentru curvele masculine (aka siamezi).

  2. Cica si cu centrala noastra nucleara ar fi niste probleme, ca a fost facuta prost…citeam mai demult printr-un ziar ca in reactorul 1 erau niste fisuri in betonul care il inconjoara.

  3. Ai uitat sa spui despre discoteca cat de prost era organizata.
    Cred ca toata lumea stie jocul cu banutul .. vine fata/baiatu la baiat/fata si daaca ghiceste mana se duce el in mijloc..
    Ei , intr`o seara cand jucam chestia asta , dj`ul a oprit muzik si ne`a zis:
    Copii haideti sa va invat un joc , in mana am o moneda , cineva va primi moneda , va dansa in mijloc .. bla bla bla .
    SI la sfarsit noi i`am zis : Bha tu esti chior nu vezi ca il jucam deja .. Asta dovedeste incompetenta organizatorilor:)

  4. Daca tot veni vorba de DJ, era paralel cu sunetul, sonorizarile lui erau execrabile.
    Il rog sa ma lase sa imi fac sonorizarea pentru o melodie ce urma sa o cant, se uita la mine de parca l’am injurat de mama.
    Echipamentul, nu comentez, pana si microfonul meu integrat in laptop e mai bun.

    Dar asta e, prostia e o boala incurabila…

  5. Ah, apă caldă era; să ştii în anii următori să mergi zilnic la Măgura :) sau şi acolo era dozată apa caldă?

  6. fourtyseven Says:

    Am mers o dată, dar la ce jeg era prin baia lor m-am săturat.

  7. Mie mi s`a parut destul de curata baia din magura..Am facut de vreo 3-4 ori dush acolo (cred ca ai fost la fete de aia era murdara)

  8. Baia din Magura era ok! Cel putin la fete! Aveau apa calda pana la urma, ceea ce ne interesa cu adevarat pe toti cei din Soimul!

    Cat despre DJ… Sa se impuste! Dupa ce ca avea melodii din 1800 toamna si ne-a bagat Body&Sowl, cand te duceai la el sa bagi o melodie, iti spunea foarte frumos: „Costa”! Uitase ca de fapt noi il platisem inainte pentru prezenta si calculatorul cu 3 melodii!

  9. Sal. Ba, trebuia sa zici si de cantecul cu Katiusha:)) Oricum, frumoasa tabara, desi organizarea lasa de dorit.

  10. Baia din Magura era ok, dar se cam imbatau bucurestenii cocalari si urinau la dusuri, deci nu era prea placut. La Soimu’ era cat de cat ok la dus, si era cam vrajeala cu apa calda, am nimerit dus cu apa calda si in alte zile decat cele mentionate.

    Cat despre DJ numai de rau, nu avea absolut nicio melodie calumea.

    Pa pa, am plecat s-o futem pe Katiusha, ne vedem la anu, fara sculament! :)

  11. Da .. faza cu urinatu in dusuri era nasoala .. Cand am venit de la orientare turistica cand am vazut ce era in magura m`am dus in soimu chit ca apa avea 304 grade.

  12. baile erau in general aiurea…iar la magura nu era mereu apa calda…cel putin nu era odata la 2 noaptea

  13. bai nu stiu ce ziceti voi de dusul de la magura, da eu am facut dus aproape zilnic acolo si nu era pisat:)) adik in dusu’ unde ma spalam eu, nu stiu de restu

  14. Uite veste. Cică a venit o furtună după două zile de la plecare şi a smuls acoperişurile de la Şoimu şi de la încă o vilă =D Bafta noastră, fiindcă am stat la etaj ^_^

  15. Cum bha =)) a smuls acoperisu .. sper ca la anu daca mai vin sa nu mai stau acolo :))=)))))

  16. c are toata lumea cu baile? erau foaaarte curate,am gasit un singur tampon lipit de perete la magura… plus ca,pt unii nici nu conta (l-am cunoscut p unu kre in ultima zi a marturisit mandru k n-a facut dus d loc:| ). Viata mere mai departe:))
    kt despre dj si muzik… toata lumea stie cum se adaptau diversi(kntecele cu hotel cismigiu, katiusha, ,,ma…. in fuuundu curtii” pe vocea originala a lui ion:)) )

Lasă un răspuns

