Jurnal de client

Sau, cum eşti tratat tu, client, în diverse locuri. Bănuiesc că toţi cititorii mei sunt familiarizaţi cu zicala „clientul are întotdeauna dreptate”, aşa că nu o să mai explic de ce ăsta este unul dintre principiile care îmi guvernează viaţa de „consumator”. Dar o să explic că orice firmă trăieşte de pe urma clienţilor, aşa că prioritatea lor numărul unu e să facă tot posibilul ca ai lor clienţi să fie satisfăcuţi pe deplin, iar asta nu se face decât tratând clienţii cu tot respectul cuvenit. În fond, noi îi plătim.

Un exemplu foarte prost în acest sens este CFR. Când m-am întors ieri din Buzău, şi am dat de o furtună cam ca acum un an, a trebuit să-mi iau bilet. Din moment ce, ca de obicei, din 4 case de bilete doar 2 funcţionau, am stat la coadă, şi când mi-a venit rândul, exact când să comand, a început să urle goarna care anunţă trenurile. Aşa că am zis de 3 ori destinaţia, tare, cât să mă audă. Şi balega de pe scaun se uită urât la mine „da’ stai şi ai răbdare”. Nu i-am mai mulţumit.

Contrast: în Râmnic s-a deschis recent un fast-food „cu specific grecesc”. Asta n-ar fi interesant, că multe restaurante au specific, da’ aici l-am văzut pe patron (care lucrează acolo şi te serveşte) într-o maşină cu număr de Grecia. Dar nu asta e important, nici măcar faptul că acolo fac mâncare bună. Important e că şi patronul şi angajaţii se poartă cu clientul cum s-ar purta cu un zeu. Pur şi simplu te simţi bine, şi tot timpul revii. Cum eu cu un tovarăş suntem clienţi fideli, ne-am trezit că ne-a salutat şi pe stradă, pe lângă că sunt mereu la dispoziţia ta. Merită trecut pe la ei, „Daddy fast food”, lângă teatrul muncitoresc (casa de cultură). Mie mi s-a părut că numele e potrivit – „tata lor”.

Un răspuns to “Jurnal de client”

  1. si eu sunt client fidel DADDY.Chiar sunt de treaba oamenii.Si patronul si angajatii se poarta extraordinar de bine.

    reclama e

    TI-E FOAME? COME TO DADDY! :))

Lasă un răspuns

