Disperare

Ieri m-a sunat o cucoană de la UPC să mă întrebe dacă am primit factura. „Doamnă”, zic, „eu, din câte ştiu, am abonamentul la UPC suspendat pe 3 luni.” Pauză.

„Da, aşa e…”. Moment în care îmi amintesc de spam-ul lor. Şi îi zic. Îmi zice că ar putea să facă, dar că îi trebuie alt număr, şi mai multe date ale titularului. Care e soţia proprietarului, şi eu nici măcar nu o cunosc. Aşa că am lăsat-o baltă.

Azi… „Bună ziua, sunt de la UPC. Am dori să vă întrebăm dacă aţi aflat de schimbarea abonamentelor de la 1 iulie?” – era altă femeie. „Doamnă, am mai fost sunat şi ieri de la dumneavoastră, şi am spus de ieri că abonamentul este suspendat pe 3 luni.” Pauză. „Da, aşa e… dar, vă informez în cazul în care vreţi să-l reactivaţi în septembrie.” „Mulţumesc. Aş dori să vă rog să faceţi ceva să nu mai primesc mesaje prin telefon de la dumneavoastră apropo de factură.” „Primiţi factura?” Eu, stupoare. „Da (dăă), o primesc.” „Unii clienţi nu primesc factura, şi trimitem tuturor mesajele pentru a-i anunţa.” „Da, dar eu o primesc. Ştiţi că mesajele dumneavoastră sunt nesolicitate, nu?” „Da…” „Iar numărul acesta nu a fost dat de la început, îl aveţi de când am sunat la service.” „Probabil l-au introdus de atunci…” „Bun. Eu ce pot să fac ca să nu mai trimiteţi?” „Puteţi da alt număr…” „Păi cum?” „Altfel nu mă lasă programul…” „Bine…” „Veniţi la casierie, mai bine.” „Aşa o să fac. Seară bună”.

Mâine dacă mă mai sună mă apuc să îi înjur. Închipuie-ţi că am petrecut 5 minute vorbind cu femeia aia, şi am fost calm şi imperturbabil. N-o să mai fiu. Pe mama voastră de cablagii.

Lasă un răspuns

