Fenomenul Michael Jackson

Cu dedicaţie pentru toate ziarele şi posturile de ştiri care îi întorc moartea „Regelui” pe toate părţile.

Întâi de toate, n-am fost niciodată un fan al lui. Nu i-am ascultat melodiile. Şi dacă în timpul vieţii lui nu am ascultat melodiile lui (atenţie – nu îi contest valoarea) cu atât mai puţin am să fac asta acum că a murit şi tot omul e înnebunit după el. Câţi dintre voi v-aţi apucat să mâncaţi M.J. pe pâine acum că e mort? Răspund eu. Mulţi. Mulţi probabil sunt fani, şi nu mi se pare rău că fac asta. Dar sunt sigur că o grămadă nu l-au ascultat cât a trăit şi acum că a murit săracu’ s-au apucat să asculte trackuri de-ale lui mai ceva ca o mitralieră mâncând gloanţele. Asta numesc eu ipocrizie.

Dar asta nu e nimic. Acuma. Eu să fiu Michael Jackson, aş vrea o chestie – să mă odihnesc şi eu în pace. Adică, săracul, a tot fost hăituit de ziare şi de obsedaţi (nu zic că a fost curat ca lacrima, dar totuşi) şi nici după moarte nu îl lasă în pace. Toţi sar pe el ca vulturii acum, în loc să-l lase să se odihnească. Frate, a intrat în istorie, asta e, nu are importanţă aşa de mare să tot speculăm despre cauzele morţii lui. Pentru că practic se adună ca să rupă cât mai mult din cadavru. Lăsaţi-l domne în pace, e prima oară când doarme şi el.

Morţii nu se întorc. Dacă a făcut istorie, lasă-l să rămână acolo. Nu-l mai răscoli în mormânt.

Şi asta o zice unul care crede că îi stătea mai bine negru. (jimi ftw)

Lasă un răspuns

