Deosebirea dintre sexe

Acu’ vreun an eram cu nişte tovarăşi prin parc, când au venit nişte tovarăşi de-ai tovarăşilor şi trebuia să mă prezint. La vremea respectivă eram tuns relativ scurt, şi purtam tricoul meu cu Judas Priest. Respectivii venind din spate, ăsta fu primul lucru pe care l-au remarcat. Şi când ne prezentă, zic eu „Ion”…

„Ioana?”

„Nu… Ion…”

„A. Am crezut că eşti fată, ele ascultă Judas Priest… formaţie de suflet…”

2 răspunsuri to “Deosebirea dintre sexe”

  1. Dimineatalamare Says:

    ha. n-a zis-o cu rautate, si stii asta foarte bine…era ceva ce se vroia a fi o gluma :)) oricum, mi-e dor de vara aia :)

  2. fourtyseven Says:

    N-am indicat nici un fel de răutate :P

Lasă un răspuns

