Înot urban la Buzău

M-am prezentat drept „grăsun”, şi ca tot grăsunul mă simt bine în apă, eventual înotând. Şi în Buzău am cam trei variante. Primul e complexul Bella Italia din Râmnic. E la îndemână, da’ costă de te usucă, şi nu ai unde să înoţi de băşaerele cremei societăţii râmnicene. Apoi e Atlantisul din Buzău, care are un bazin mic şi plin de lume venită la plajă, că e „pe trend”. Şi mai e complexul de la Aqua Center, cu sală de forţă, fitness, bazin, jaccuzi etc. Bineînţeles că eu mă duc pentru bazin. Că e bazin de mărime olimpică, şi înoţi cât ţi-e pofta.

O chestie pe care nu o pot înţelege e cum se face că au avut bani de ditai complexul dar nu au avut să pună o gresie mai de Doamne-ajută pe lângă bazin. Adică, şi noi la casă ne-am documentat de gresie pentru terasă şi am găsit un model nu foarte scump, dar potrivit în sensul că se curăţă uşor şi nu e alunecoasă. Şi aparent şi ei au găsit, că au pus pe scările de la tribune. E, de ce s-or fi mulţumit să pună pe marginea bazinului, unde bălteşte clorapa gresie simplă, nu ştiu.

Ştiu doar că am luat o frumuseţe de trântă pe gresia aia, am picat pe muşchii ăia pereche fix de sub marele dorsal. Evident că m-a durut fix în fund de căzătură, că mi-am folosit şi mâinile ca să amortizez căderea. E, acuma nu înţeleg o chestie, de ce mă doare pe mine la baza gâtului acum? Adică fix pe muşchiul dintre gât şi mâna stângă… l-oi fi forţat căzând?

Bine, săracii mai au o problemă. Am numărat 16 oameni în imensul bazin la ora 1 după amiaza. Şi cred că nu e de vină numai Atlantisul de pe trend, ci şi atitudinea mai puţin decât user-friendly a personalului, care nu a ezitat să-mi facă o impresie foarte proastă. Aparent, nici ei, ca, de altfel, majoritatea comerţului românesc, n-au auzit de conceptul „clientul are întotdeauna dreptate”, ba „doamna” directoare de acolo nu ezită să categorisească un grup întreg de oameni, un liceu, printre care mă număr şi eu, drept fiind „cu morcovul în fund”. Nu ştiu dacă eu aş folosi asemenea exprimări vorbind cu clienţii. Plus că respectiva mi-a dat senzaţia că pur şi simplu căuta gâlceavă. Noi ne jucam cu căştile (de fapt nişte fesuri de cauciuc închiriate, care nu m-am prins ce rost pot avea) prin apă şi cică nu era voie. Şi de-aici ne-am întins la o discuţie de 15 minute despre cât e ea de tare şi cât de proşti, aroganţi, îngâmfaţi şi prost crescuţi suntem noi.

Unii ar zice că soluţia perfectă ar fi fost să ne cărăm de acolo. Dar nu. Pentru că respectiva ne-a scos ochii cu „capul plecat sabia nu-l taie”, care mie mi se pare cel mai mioritico-prostesc proverb românesc. Dacă făceam asta, o mulţumeam şi pe ea, şi banii noştri consumaţi rămâneau. Aşa că eu mă mulţumesc să îi salut părerea despre liceul în care învăţ cu un alt proverb binecunoscut, întrucât ea însăşi s-a lăudat că fiul ei nu a venit la respectivul liceu.

„Vulpea când n-ajunge la struguri…”

Un răspuns to “Înot urban la Buzău”

  1. Dimineatalamare Says:

    o chestie care nu-mi place la aqua: CLORUL! acolo e apa in clor, nu clor in apa. si pute. si nu pot inota pe sub apa cu ochii deschisi (nu suport ochelarii aia) pt ca-mi intra clorul lor in ochi. :-L

Lasă un răspuns

