Dumnezeu pentru 20 de minute

…într-un pas simplu. Bagă o înjurătură dinaia, zisă cu scârbă, unei mulţimi de oameni.

La festivitatea de sfârşit de an m-o pus diriga să fac nişte poze. Şi cum făceam eu liniştit nişte poze trece fix prin faţa mea, evident blocându-mi obiectivul, o turmă. Moment în care am lăsat aparatul de la ochi şi, cu un calm „ardelenesc” şi o scârbă absolută, am tunat cu o voce puternică „ce copii incompetenţi!”, aşa, de să mă audă toată gloata care trecuse prin faţa mea. Dacă aici eram în extaz, am atins şi plăcerea absolută când am auzit „bă, ăsta ne-a făcut incompetenţi”.

Eh… eu doar i-am numit „incompetenţi”. Nu i-am şi făcut.

Un răspuns to “Dumnezeu pentru 20 de minute”

  1. Dimineatalamare Says:

    imi place partea cu numitu’ si facutu’ ;))

Lasă un răspuns

