Automobilistice

Păi… întâi de toate… am avut în scurta mea viaţă ocazia să încerc şi vestita Dacia Logan, care mie mi se pare o maşină foarte bună pentru nevoile de zi cu zi ale unui om. Adică răspunde repede, e comodă, e precisă şi te simţi bine la bord. A, da, şi e simplă, un atu tot mai rar. Şi na, nu prea pot să pricep cum de tot gigelul sare să o critice, cu toate că fenomenul a mai trecut. Niciodată n-o să uit cum a fost comparat cu Cielo, şi bineînţeles că căruţa coreeană ieşea în avantaj. În fine.

Alt lucru pe care nu pot să mi-l scot din minte este imaginea cocalarului călare pe Mercedes în burta goală, cu capul abia trecându-i de volan. Mi se pare unul dintre cele mai scârboase lucruri posibile. Adică, mie mi se pare că, dacă ai un Mercedes, nu prea îţi vine să te sui în el decât la costum… în Logan, treacă-meargă un trening, dar la Mercedes mie mi se pare aiurea să stai în ţinută sport, eventual cocalitică. Adică, pare că nu respecţi nici maşina şi nici pe tine.

Recent tata a fost „cantonat” cu serviciul la mine la liceu, şi vorbea cu adjunctul de acolo, se plângea că parca greu, fiind vorba de un Megane break. Şi ăla „da, că nu e loc de maşinile elevilor de a douăşpea”… maşini de altfel mari şi luxoase, vezi un jeep enorm cu lămâie în geam. Şi mă gândesc, ăia cum parchează pe acolo? Adică…  nu le e şi lor greu? Plus că mi se pare aiurea şi nepractic să vii cu ditamai rabla la liceu, din simplul fapt că arzi benzina degeaba. Bine, te dai mare, da’ asta e altă poveste. Mai ales că Buzăul e un oraş mic şi poţi să mergi şi pe jos.

A, da, şi aţi observat că, uneori, românaşul dacă merge pe stradă şi îl claxonezi să se dea la o parte, întâi stă vreo 5 secunde să se uite la tine ca la felul 14 şi abia apoi se dă?

4 răspunsuri to “Automobilistice”

  1. O vai, Bla Says:

    La naiba, ce treaba are o masina cu respectul? (Adica pentru mine nu are)

  2. fourtyseven Says:

    Pentru tine o maşină e un morman de fiare. Pentru mine nu.

  3. Mai demult, la un interviu, cei de la firma Maybach au spus ca singurul lor client din Romania, Becali, nu reprezinta „clientul lor obisnuit”. Deci, respectul are destule in comun cu masina pe care o ai.

  4. fourtyseven Says:

    Dar nu mai e singurul:D a mai luat cineva un Maybach în .ro.

Lasă un răspuns

